کد خبر : 1738716 | 01 اسفند 1399 ساعت 21:10 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: هنوز تکلیف این فصل معلوم نشده است

ژوزه مورینیو مدعی شد تاتنهام هنوز هم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد.

مورینیو: هنوز تکلیف این فصل معلوم نشده است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در اوایل فصل بقدری آماده بود که برخی نام این تیم را در بین نامزدهای فتح لیگ برتر قرار داده بودند، اما اسپرز در ادامه دچار افت محسوسی شد و حالا این تیم در رده نهم جدول قرار دارد. اما ژوزه مورینیو معتقد است هنوز نمی تواند جدول نهایی فصل را تصور کرد و اتفاقات زیادی در ادامه راه رخ خواهد داد.

 

1571812

 

ژوزه مورینیو گفت: "همانگونه در سه مسابقه شکست می خورید و در رتبه بدی قرار می گیرید، به همان ترتیب در سه بازی هم برنده می شوید و در رتبه بهتری حضور پیدا می کنید. همین روند در فصل گذشته نیز اتفاق افتاد، بگذارید تا آخر ادامه دهیم و ببینیم در کجای جدول قرار می گیرید. در پایان همیشه در رتبه ای قرار می گیرید که لیاقتش را دارید و حالا برای ترسیم جدول نهایی فصل زود است.

 

تیم های دیگر هم بازی های دشواری دارند. اما ما دو بازی با لیورپول، دو دیدار با چلسی و دو مسابقه با منچسترسیتی را انجام داده ایم. تیم های دیگری هستند که هنوز در بازی برگشت خود برابر تیم های صدرنشین به میدان نرفته اند. شرایط بسیار پیچیده است، بنابراین ما باید مبارزه کرده و باید تا آخرین مسابقه صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. ممکن است بین چهار تیم برتر یا شش تیم برتر فصل را به پایان برسانیم یا شاید هم پایین تر باشیم. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و ما باید اطمینان حاصل کنیم که شرایط به بهترین شکل پیش می رود."

دیدگاه‌ها