کد خبر : 1738719 | 01 اسفند 1399 ساعت 22:04 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

تئو هرناندز:

با اشرف در زمین دشمن، اما بیرون دوست هستم

تئو هرناندز، مدافع میلان حضور زلاتان در رختکن این تیم را مثبت ارزیابی کرد.

با اشرف در زمین دشمن، اما بیرون دوست هستم

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از هفته ها صدر جدول را از دست داد و حالا پس فردا شب در حساس ترین دیدار این هفته سری آ به مصاف اینتر خواهد رفت. تئو هرناندز به تمجید از اشریف حکیمی، مدافع راست اینتر پرداخته و مدعی شد بیرون از میدان با این بازیکن مراکشی ارتباط خوبی دارد.

 

تئو هرناندز گفت: "در حال حاضر هیچ بهانه ای نداریم. ما هر روز سخت تلاش می کنیم و سپس خواهیم دید که فصل چگونه پیش می رود. داشتن زلاتان در تیم یک امتیاز مثبت است و خصوصیت مهم زلاتان را باید آمادگی فیزیکی او دانست. او 39 ساله است، اما عملکرد این بازیکن و کمک های زلاتان به دیگر بازیکنان فوق العاده است.

 

1571126

 

گاهی اوقات زلاتان به ما می گوید بیشتر باید به او پاس بدهیم. اما حقیقت این است که زلاتان یک فرد فوق العاده و یک دوست خوب است. گاهی اوقات زلاتان ما را سرزنش می کند، اما اشکالی ندارد. او به ما می گوید که باید چه کاری انجام دهیم.

 

دیدار مقابل اینتر؟ حقیقت این است که همه دربی ها در میلان مهم هستند، اما این دیدار به ویژه برای موقعیت ما در جدول مهم خواهد بود. به همین دلیل این یک مسابقه فوق العاده پیش روی ما خواهد بود.

 

رویارویی با اشرف حکیمی؟ ما هر دو در رئال مادرید حضور داشتیم بودیم و زیاد بازی نکردیم. بهترین کار جدایی بود، زیرا اگر بازی نکنید خوشحال نخواهید بود. من و حکیمی هم تمام تلاش خود را کردیم و حالا در میلان هستیم. حکیمی یک بازیکن باورنکردنی بوده و او دارای استعداد ، سرعت ، کیفیت زیادی است. من قبل از دربی به او چیزی نمی گویم. ما در زمین ما دشمن، اما در خارج دوستان خوبی هستیم."

دیدگاه‌ها