کد خبر : 1738722 | 01 اسفند 1399 ساعت 22:02 | 24.7K بازدید | 8 دیدگاه

داوران و مردم انتخاب کردند؛

ورزش سه و آنتن برترین‌های جشنواره وب و موبایل

وب‌سایت «ورزش سه» و اپلیکیشن «آنتن» حائز رتبه برتر در سیزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران شدند.

ورزش سه و آنتن برترین‌های جشنواره وب و موبایل

به گزارش "ورزش سه"، جشنواره وب و موبایل ایران که بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین عرصه‌ی رقابت بین اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌سایت‌های فارسی به حساب می‌آید، در پایان هر سال برگزار جشنواره‌ای برگزار می‌کند و در آن بهترین اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های فارسی با انتخاب داوران، برگزیده شده و تندیس جشنواره به آن‌ها اهدا می‌شود.

 

همچنین در این جشنواره در هر گروه در بخش رای‌گیری‌های مردمی، محبوب‌ترین اثر از نگاه مردم نیز معرفی و تقدیر می‌شود.

 

در سیزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۹۹ ، بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ وب‌سایت و اپلیکیشن شرکت کردند و در سه مرحله به‌صورت آنلاین رای گیری اتفاق افتاد و در نهایت برندگان هر گروه در سایت این جشنواره اعلام شدند.

 

1574387

 

اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران امروز جمعه، یکم اسفندماه برگزار شد که وب‌سایت «ورزش سه» و اپلیکیشن «آنتن» در بخش‌های مربوطه به رتبه برتر از نگاه داوران و مردمی رسیدند.

 

در بخش وب‌سایت سلامت و بهداشت و زیبایی، ورزش و تندرستی و تناسب اندام، وب‌سایت «ورزش سه» برنده مردمی آثار و همچنین برنده داوری وب‌سایت شد.

 

در بخش اشتراک‌گذاری محتوای دیجیتال نیز وب‌سایت و اپلیکیشن «آنتن» به‌عنوان برنده داوری آثار و همچنین برنده مردمی آثار در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران معرفی شد.

 

مجموعه «ورزش سه» و «آنتن» از حسن اعتماد و همراهی مردم عزیز و داوران گرامی که در سیزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به این وب‌سایت و اپلیکیشن رای دادند، قدردانی می‌کند.

 

1574402

دیدگاه‌ها