کد خبر : 1738772 | 02 اسفند 1399 ساعت 10:16 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

در آستانه دیدار آرسنال-سیتی؛

آرتتا: منچسترسیتی بهترین تیم اروپاست

آرسنال روز یکشنبه میزبان منچسترسیتی صدرنشین است و میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها، پیش از این بازی سیتزین ها را بهترین تیم اروپا توصیف کرد.

آرتتا: منچسترسیتی بهترین تیم اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا و شاگردانش فاصله ای ده امتیازی در صدر جدول لیگ برتر با تیم دوم ایجاد کرده اند و 17 بازی پیاپی است که از تک تک مسابقات خود پیروز بیرون آمده اند.

توپچی ها اما در حالی پا به دیدار روز یکشنبه خود با سیتی می گذارند که در رده دهم جدول قرار دارند و در چهار بازی گذشته خود در لیگ تنها یک بار به پیروزی رسیده اند.

 

1574458

 

میکل آرتتا راجع به شروع متزلزل سیتی در این فصل گفت: "کاری که آنها کردند واکنش به موقعیتی سخت بود. یک تیم بزرگ باید وقتی همگان در توانایی آنها برای رقابت دوباره تردید دارند، چنین کاری بکند و دوباره تبدیل به تیمی بشود که هست.

آنها به قانع‌کننده ترین شکل ممکن واکنش نشان دادند، متحد با هم کاری را انجام دادند که در آن بهترین هستند؛ آنها بسیار باثبات هستند و به راحتی در بازی ها پیروز می شوند. به نظر من آنها در حال حاضر بهترین تیم اروپا هستند.

شیوه نمایش آنها، فوتبالی که بازی می‌کنند و ثباتی که در نتیجه گرفتن دارند، همه اینها در کنار هم آنها را تبدیل به بهترین تیم کرده است. به همین دلیل ما روز یکشنبه یک چالش خیلی بزرگ و در عین حال هیجان انگیز پیش رو داریم."

 

1574456

 

سیتی اکنون 17 بازی پیاپی است که درتمام رقابت ها پیروز شده. آخرین بار که این تیم نتوانست به پیروزی دست پیدا کند در تساوی 1-1 برابر وست بروم در پانزدهم دسامبر بود و آخرین باخت آنها به 21 نوامبر برابر تاتنهام برمی گردد.

 

علاوه بر این سیتیزن ها در 10 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر در سال 2021 پیروز شده اند، به این ترتیب سیتی رکوردار بیشترین تعداد برد از آغاز یک سال در لیگ برتر شده است.

 

خط دفاع سیتی در این فصل یکی از نقاط قوت این تیم و بهترین دفاع لیگ برتر بوده و آنها در لیگ تنها 15 گل دریافت کرده اند. چلسی و استون ویلا هر کدام با 24 گل خورده در رده دوم بهترین خط دفاع لیگ برتر در این فصل هستند.

 

دیدگاه‌ها