کد خبر : 1738816 | 02 اسفند 1399 ساعت 12:48 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

علوی: بررسی مدارک تا فردا خاتمه پیدا می‌کند؛ 

دوشنبه؛ زمان اعلام میزبان‌های لیگ قهرمانان آسیا

سخنگوی فدراسیون فوتبال از بررسی مدارک متقاضیان میزبانی لیگ قهرمانان اسیا تا روز آینده خبر داد و اعلام کرد که روز دوشنبه میزبانان گروه های مختلف به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

دوشنبه؛ زمان اعلام میزبان‌های لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر به صورت فشرده برگزار خواهد شد و 4 نماینده ایران امیدوارند با توجه به اعلام آمادگی برای میزبانی به این مهم دست پیدا کنند و در ایران به مصاف حریفانشان بروند.


امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال امروز در یک گفتگوی زنده حضوری در شبکه سوم سیما، در پاسخ به سوال سعید اکبری مجری برنامه که از او در مورد آخرین خبر درباره این موضوع پرسیده بود، توضیح داد:« این موضوع خیلی موضوع مهمی است و مورد بحث قرار گرفته است. خوشبختانه هر 4 باشگاهی که نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند، در موعد مقرر اعلام آمادگی کرده اند و فدراسیون هم این اعلام آمادگی 4 نماینده کشورمان را اعلام کرده است.»


او سپس با اشاره به اینکه روز دوشنبه میزبان های لیگ قهرمانان آسیا در گروه های مختلف مشخص خواهند شد، افزود:« بعد از این مرحله بحث بررسی مطرح است که تا فردا ادامه خواهد داشت. کنفدراسیون فوتبال آسیا تا فردا بررسی های لازم در خصوص مدارک میزبانی و شرایط مدنظرش را برای گروه های مختلف انجام می دهد و روز دوشنبه براساس برنامه ریزی های انجام شده، به صورت رسمی میزبانان رسمی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهند شد.»


او در پایان گفت: «اخیرا هم نامه ای از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال آقای نبی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد و به مراحلی که در این مدت طی شده، اشاره شده و به صدها مسابقه ای اشاره کرده ایم که در رشته های مختلف ورزشی با رعایت پروتکل های ورزشی برگزار شده است.»

دیدگاه‌ها