کد خبر : 1738837 | 02 اسفند 1399 ساعت 14:55 | 27.4K بازدید | 2 دیدگاه

سیاوش یزدانی، فعلا در تمرین استقلال (عکس)

مدافع استقلال از امروز به تمرینات تیمش برگشت اما شایعات درباره او ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی یکی از بازیکنان استقلال است که شایعات زیادی درباره جدایی اش از جمع آبی پوشان مطرح است.


درباره یزدانی گفته می شود که چند پیشنهاد خوب از تیم های لیگ برتری دریافت کرده و خودش هم با توجه به نیمکت نشینی های متوالی بدش نمی آید استقلال را ترک کند. از این رو گفته می شود که محمود فکری حتی درخواست جذب یک مدافع دیگر را نیز داده تا جای یزدانی را پر کند.
غیبت یزدانی در تمرین روز گذشته استقلال نیز به شایعات درباره او دامن زد اما این بازیکن امروز در محل تمرین حضور یافت و همپای سایر بازیکنان آیتم های تمرینی را پیش برد.


یزدانی فعلا در تمرینات استقلال حضور دارد و خودش را آماده می کند تا تکلیفش روشن شود. شایعات درباره او زیاد است اما به طور قطع نمی شود درباره اش حرف زد.

 

1574566


محمود فکری سرمربی استقلال چندی قبل در مصاحبه ای گفته بود که هیچ بازیکنی در نیم فصل از تیمش جدا نمی شود اما به نظر می رسد او درباره یزدانی تردیدهایی نیز دارد. با توجه به اینکه استقلال غیر از یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر و عارف غلامی را نیز به عنوان مدافع وسط در اختیار دارد، طبیعی است که کمتر به یزدانی بازی برسد و به همین خاطر این بازیکن هم بدش نمی آید فوتبالش را در تیمی ادامه بدهد که بتواند بازی کند.


باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره این مدافع آبی ها رخ می دهد و او در چه تیمی فوتبالش را ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها