کد خبر : 1738857 | 02 اسفند 1399 ساعت 15:55 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا 1 استقلال خوزستان 0

لیگ یک/ برد بزرگ آستارایی‌ها در استادیوم تازه تاسیس

شاگردان پایان رافت در اولین میزبانی خود در استادیوم خانگی به برد ارزشمندی برابر استقلال خوزستان دست یافتند.

لیگ یک/ برد بزرگ آستارایی‌ها در استادیوم تازه تاسیس

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری آستارا که در این فصل به لیگ دسته اول صعود کرده، تا پیش از این دیدارهای خانگی خود را در استادیوم سردار جنگل رشت میزبانی می‌کرد. آنها در نهایت پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان موفق شدند مجوز انجام بازی در استادیوم وحدت آستارا  را دریافت کنند و افتتاحیه این استادیوم را با برد ارزشمند مقابل حریف جنوبی جشن گرفتند.

 


بازی پایاپای دو تیم در نیمه اول نتیجه ای در پی نداشت تا با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند. در نیمه دوم اما شهرداری آستارا با انگیزه دستیابی به امتیازات خانگی حملات پردامنه خود را روی دروازه حریف شدت داد و توانست روی یکی از این حملات توسط بهزاد سلطانی در دقیقه 63 به گل دست یابد. نکته جالب توجه اینکه صحنه منجر به گل تیم فوتبال شهرداری آستارا باز هم روی نقش آفرینی آرش افشین به ثمر رسید و ضربه ایستگاهی ای که به دلیل خطا روی بازیکن سابق فولاد خوزستان و استقلال گرفته شده بود، توسط مدافع چپ تیم به تک گل سه امتیازی این مسابقه تبدیل شد.

 

سومین برد پیاپی شهرداری آستارا اکنون آنها را به عنوان شگفتی ساز نیم فصل اول در جمع مدعیان قرار داده و شاگردان پایان رافت با کسب 27 امتیاز رتبه دوم جدول را از آن خود کرده‌اند. استقلال خوزستان نیز که بعد از دو تساوی پیاپی، در هفته گذشته به برد دست یافته بود، با این شکست به کار خود در هفته پانزدهم پایان داد و منتظر مشخص شدن دیگر نتایج است.

 

شهرداری آستارا هفته آینده در کرج به مصاف گل ریحان خواهد رفت و از سوی دیگر استقلال خوزستان در استادیوم خانگی خود برابر نود ارومیه قرار خواهد گرفت و هر دو تیم امیدوارند با کسب نتیجه لازم، شرایط خود را در جدول ارتقا بخشند.

دیدگاه‌ها