کد خبر : 1738881 | 02 اسفند 1399 ساعت 17:01 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

زوبی زارتا:

از فحش هایم به کومان می شد سریال ساخت

دروازه بان سابق بارسلونا معتقد است نباید تنش لفظی بین جرارد پیکه و آنتوان گریزمان در جریان بازی با پی اس جی را خیلی بزرگ کرد.

از فحش هایم به کومان می شد سریال ساخت

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب گذشته بارسا در نوکمپ 1-4 به پی اس جی باخت و پس از بازی انتشار تصاویری از فحاشی های جرارد پیکه و آنتوان گریزمان خبرساز شد. پیکه از گریزمان بابت عدم تلاشش برای متوقف کردن کیلیان امباپه شاکی بود و در نتیجه تنش لفظی شدیدی بین این دو بازیکن در گرفت.

آندونی زوبی زارتا گلر افسانه ای سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا معتقد است از این مسائل در زمین فوتبال زیاد رخ می دهد.

 

 

1573492

 

 

زوبی زارتا که در دوران بارسای رویایی یوهان کرویف گلر اول بارسا بود و رونالد کومان سرمربی کنونی بارسا نیز جلوی او به عنوان مدافع میانی بازی می کرد، به اسپورت گفت:« وقتی من اعلام کردم از بارسا جدا می شوم، یادم است آنخل نادال(مدافع سابق بارسا) به من گفت از یک جهت خوشحالم که دیگر قرار نیست فحش ها و داد و فریادهایت را تحمل کنم.

ببینید؛ اگر قرار بود حرف های رد و بدل شده بین من و رونالد کومان هم منتشر شود، می توانستید از آن یک فیلم یا سریال برای نت فلیکس بسازید.»

 

 

1574563

 

 

زوبی زارتا ادامه داد:« ما درون زمین هر چه می خواستیم به هم می گفتیم چون به خصوص وقتی تیم در شرایط سخت قرار می گیرد، همه عصبی می شوند و ممکن است هر چیزی از دهان تان خارج شود. نباید داستان پیکه و گریزمان را بزرگ کرد. بازی ها بدون تماشاچی است و ورزشگاه هم خالی؛ پس طبیعی است که صداهای درون زمین شنیده و ضبط شوند و به هیمن دلیل الان این قضیه بیش از حد به چشم می آید.»

دیدگاه‌ها