کد خبر : 1738914 | 02 اسفند 1399 ساعت 19:24 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: وظیفه ام بازی دادن بازیکنان گرانقیمت نیست

توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش باید در فاز هجومی بهتر از اینها عمل کند.

توخل: وظیفه ام بازی دادن بازیکنان گرانقیمت نیست

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از پنج پیروزی پیاپی که با سرمربی جدید خود یعنی توماس توخل به دست آورده بود امشب از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس مهمان ساوتهمپتون بود و نهایتاً با نتیجه 1-1 متوقف شد تا نوار بردهای متوالی آبی‌ها با مرد آلمانی بالاخره قطع شود.

 

توماس توخل، سرمربی چلسی، در پایان بازی گفت: " ساختاری کلی تیم  هیچ گاه نمی تواند یک مشکل و یا برعکس راه‌حل تلقی شود و به طور کلی همه چیز به بازیکنان بستگی دارد. با این حال می توانید اطمینان داشته باشید که ما همواره به فکر ایجاد موقعیت گلزنی هستیم. تیم ما به خوبی در این زمینه عمل می‌کند اما در امر گلزنی خیلی خوب عمل نمی کنیم. از طرفی فکر می‌کنم در زدن ضربات آخر نیز بی دقت هستیم.

 

 

1574649

 

 

به طور کلی وظیفه من این است که راهی برای پیروزی در همه مسابقات پیدا کنم نه اینکه بازیکنان گران قیمت را به هر نحوی بازی دهم."

 

کالوم هادسون اودوی در دقیقه 46 به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمد اما توخل در دقیقه 76 او را از زمین مسابقه خارج کرد. توخل در این باره گفت: " هنگامی که او به عنوان یار تعویضی وارد زمین می شود به مشکل برمی‌خورد. ما این موضوع را در دیدار امروز و مسابقه برای شفیلد یونایتد مشاهده کردیم. او کاملاً آگاه است که من چه خواسته هایی از وی دارم؛ کالوم امروز نتوانست آنها را برآورده کند بنابراین تصمیم دشوار مبنی بر تعویض او را گرفتم."

 

 

1574647

دیدگاه‌ها