کد خبر : 1738931 | 02 اسفند 1399 ساعت 21:23 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن را در ترکیب قرار بده؛

توصیه های استراماچونی به کونته در آستانه دربی

آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق اینتر از آنتونیو کونته خواست کریستن اریکسن را در ترکیب ثابت قرار دهد.

توصیه های استراماچونی به کونته در آستانه دربی

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بالاخره هفته گذشته و بعد از مدت ها تعقیب و گریز موفق به ربودن صدر جدول از روسونری شد و حالا فردا شب این دو تیم به مصاف یکدیگر می روند. آندره آ استراماچونی که حدود یک دهه قبل 14 ماه هدایت اینتر را بر عهده داشت، روملو لوکاکو و زلاتان را دو مرد تعیین کننده این مسابقه معرفی کرده است.

 

آندره آ استراماچونی گفت: "اشرف حکیمی یکی از ستاره های این تیم اینتر است و او گاهی اوقات من را به یاد روزهای خطرناک و درخشان مایکون در سال فتح سه گانه می اندازد. وقتی از حکیمی خواستار تغییر بازی می شوید، می دانید که می تواند او می تواند روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کند. اشرف در یک سوم زمین حریف برای اینتر اینتر تبدیل به بازیکنی سرنوشت سازتر می شود.

 

1573064

 

درگیری روملو لوکاکو و زلاتان در دربی قبل؟ این دو بازیکن در حال حاضر دو ستاره درخشان اینتر و میلان هستند. لوکاکو در آخرین بازی در نبرد برنده شد، اما زلاتان می تواند سرنوشت چنین بازی هایی را رقم بزند. تمرکز آنها بر روی مسابقه و پیروزی تیمشان خواهد بود و این مهم ترین موضوع است.

 

سرنوشت این مسابقات معمولا از سوی بازیکنان خط میانی تعیین می شوند. مارسلو برووزوویچ مرد کلیدی در ترکیب اینتر بوده، همچنین نیکولو بارلا موتور حرکتی نراتزوری و یک بازیکن فوق العاده است. بارلا عملکرد درخشانی داشته و بازی به بازی پیشرفت می کند.

 

شرایط کریستن اریکسن؟ امیدوارم که کونته در دربی فردا شب به او بازی بدهد. من همیشه گفته ام اریکسن پس از ورود به ترکیب می تواند در خط هافبک نراتزوری شرایط را تغییر دهد. در ایتالیا از بازیکن جدید انتظار می روند بلافاصله عملکرد خوبی داشته باشند. اگر اریکسن در دربی قبلی در ترکیب ثابت قرار نمی گرفت کمی ناامید می شدم و این یک گام به عقب در مسیر پیشرفت اینتر بود."

دیدگاه‌ها