کد خبر : 1738950 | 02 اسفند 1399 ساعت 22:53 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

شالکه ۰-۴ دورتموند؛ زنبور ها فاتح مقتدر دربی روهر

دورتموند موفق شد با ارائه یک بازی خوب با ۴ گل شالکه را شکست دهد.

شالکه ۰-۴ دورتموند؛ زنبور ها فاتح مقتدر دربی روهر

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و دوم بوندسلیگا شالکه در دربی روهر میزبان دورتموند بود که این مسابقه احساس نهایتاً با نتیجه 4-0 به سود دورتموند خاتمه یافت.

 

این شالکه بود که کار را بهتر آغاز کرد و در ابتدای بازی روی شوت پای چپ سعد کولاسیناچ به یک موقعیت دست یافت اما ضربه این بازیکن با اختلاف به بالای دروازه رفت.

 

در ادامه دورتموند توپ و میدان را در اختیار گرفت و در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد موفق شد گل اول را به ثمر برساند. اشتباه بازیکنان شالکه در خط دفاعی باعث شد جیدون سانچو بعد از توپ گیری و با یک ضربه محکم دروازه این تیم را باز کند تا نتیجه 1-0 شود.


 

 

1574715

 


در دقیقه 45 دورتموند توانست گل دوم را هم به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه شالکه کند. ارسال جیدون سانچو با ضربه قیچی ارلینگ هالند همراه شد تا دورتموند با یک سوپر گل و نتیجه 2-0 راهی رختکن شود.

 

 

1574713

 

 

نیمه دوم هم با برتری تیم مهمان آغاز شد و این تیم توانست در دقیقه 60 به گل سوم دست پیدا کند. همکاری فوق العاده بازیکنان دورتموند با ضربه تمام کننده رافائل گریرو همراه بود تا نتیجه 3-0 شود.


 
در دقیقه 79 ارلینگ هالند موفق شد گل دوم خود و چهارم تیمش را وارد دروازه شالکه کند. بلینگهام با یک ارسال ارلینگ هالند را مقابل دروازه خالی قرار داد و این بازیکن نیز موفق به گلزنی شد تا نتیجه 4-0 شود.


 

 

1574714

 


در ادامه نیز تغییری در نتیجه مسابقه حاصل نشد تا دورتموند با یک پیروزی پرگل به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها