کد خبر : 1738962 | 03 اسفند 1399 ساعت 01:27 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

وایادولید 0-1 رئال: سر سه امتیازی کاسمیرو

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 وایادولید را شکست بدهد.

وایادولید 0-1 رئال: سر سه امتیازی کاسمیرو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در شبی که کریم بنزما را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند، موفق شد با تک گل کاسمیرو، از سد وایادولید عبور کنند و فاصله با اتلتیکو در صدر جدول را به 3 امتیاز کاهش بدهند. البته رئالی ها یک بازی بیشتر از رقیب همشهری انجام داده اند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما این وایادولید بود که در دقیقه 7 می‌توانست به گل برسد ولی دو واکنش عالی از تیبو کورتوا باعث شد تا دروازه رئال با ضربات اورِیانا و یانکو باز نشود.

در ادامه باز هم این بازیکنان رئال بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در دقیقه 23، ماریانو دیاز موفق شد دروازه وایادولید را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. برتری رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 30، ماریانو برای دومین بار دروازه میزبان را باز کرد و بار دیگر این گل هم به دلیل آفساید پذیرفته نشد.

 

1574750

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل شد و تیم میزبان هم حملات نصفه و نیمه‌ای روی دروازه رئال داشت اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

در نیمه دوم وایادولید شروع بهتری داشت و در دقیقه 47، مِسا با یک شوت از راه دور، اولین موقعیت جدی این نیمه را ایجاد کرد اما کورتوا با جای‌گیری مناسب، توپ را به راحتی مهار کرد.

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی این نیمه، رئالی ها بر بازی مسلط شدند و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 65 به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد از سمت چپ محوطه جریمه وایادولید بود که ارسال تونی کروس را کاسمیرو با یک ضربه سر تماشایی، تبدیل به گل کرد.

 

1574751

 

بعد از این گل، تیم میزبان دست به چند تعویض زد اما این تغییرات، تاثیر چندانی در روند بازی نداشت و بازیکنان وایادولید نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه رئال ایجاد کنند و در نهایت بازی با همان یک گل به سود شاگردان زیدان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها