کد خبر : 1738966 | 03 اسفند 1399 ساعت 01:47 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

بوتراگنیو:

بازی با آتالانتا حیاتی است؛ منتظر بنزما هستیم

مدیر ارتباطات رئال امیدوار است کریم بنزما بتواند خود را به بازی چهارشنبه شب برابر آتالانتا برساند.

بازی با آتالانتا حیاتی است؛ منتظر بنزما هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دقایقی پیش توانست با گل کاسیمیرو در زمین وایادولید پیروز شده و خود را به سه امتیازی اتلتیکوی صدرنشین برساند. به این ترتیب حالا امیدهای قهرمانی رئال در لالیگا کاملا زنده اند و شاگردان زیدان پس از چهارمین برد پیاپی در لالیگا با روحیه مضاعف به مصاف آتالانتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهند رفت.

 

 

1574747

 

 

در غیاب سرخیو راموس، کریم بنزما و 7 بازیکن دیگر رئال مشکل خاصی برای پیروزی نداشت. امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال در پایان بازی گفت:« هدف پیروزی بود و نشان دادیم که پاس پس نکشیده ایم و برای لالیگا مبارزه می کنیم. امشب در مقاطعی تحت فشار قرار گرفتیم ولی تیم به خوبی جواب داد. غایبان زیادی داشتیم ولی همه کسانی که وارد زمین شدند، تمام توان شان را گذاشتند و تلاش و تعهد تیمی هم مثال زدنی بود.»

 

بوتراگنیو ادامه داد:« تیبو کورتوا چند مهار عالی داشت و کاسیمیرو هم تک گل پیروزی بخش را زد. این دو بازیکن بسیار مهم و کلیدی هستند. وقتی به مشکل می خوریم، کورتوا همیشه درون دروازه برای نجات تیم حاضر است و زمانی که مهاجمان نمی توانند گلزنی کنند، کاسیمیرو برای کمک می آید. امشب بازیکنان آکادمی زیادی هم در زمین بودند و باید تیم را ستایش کرد.»

 

 

1574294

 

 

کریم به بازی با آتالانتا می رسد؟« بازی چهارشنبه حیاتی است و باید منتظر نظر پزشکان بمانیم تا مشخص شود کریم می رسد یا خیر. امیدوارم او را در اختیار داشته باشیم.»

 

دیدگاه‌ها