کد خبر : 1738992 | 03 اسفند 1399 ساعت 10:58 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

فصل کابوس‌وار قرمزها؛

دژ آنفیلد فرو ریخت؛ 4 شکست خانگی پیاپی

با شکست خانگی در دربی مرسی ساید برابر اورتون، یک شب تلخ دیگر برای لیورپولی‌ها رقم خورد. این چهارمین باخت خانگی پیاپی قرمزها در لیگ برتر بود؛ بدترین نتیجه ای که در تقریبا یک قرن اخیر در آنفیلد کسب کرده اند!

دژ آنفیلد فرو ریخت؛ 4 شکست خانگی پیاپی

به گزارش "ورزش سه"، باخت 2-0 لیورپول در دربی مرسی ساید برابر اورتون باعث شد که این تیم رکورد تلخ 98 ساله خود را تکرار کند! قرمزها آخرین بار در سال 1923 در آنفیلد رد چهار بازی پیاپی در لیگ شکست خورده بودند.

 

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر اکنون شاهد از هم پاشیده شدن تمام برنامه هایش برای این فصل، آن هم به بدترین شکل ممکن است.

بدشانسی های یورگن کلوپ برابر تیم همشهری نیز ادامه داشت و نه تنها اورتون با گل های ریچارلیسون و سیگوردسون توانست پس از ده سال در دربی مرسی ساید به پیروزی برسد، بلکه هندرسون، ستاره لیورپولف نیز مصدوم شد تا سرمربی آلمانی جز عذرخواهی بابت به زمین فرستادن بدترین لیورپول قرن، نگران آینده تیم قلع و قمع شده با مصدومیت های پیاپی خود نیز باشد.

 

1574802

 

آخرین باری که لیورپول آنقدر افت کرد که در چهار دیدار پیاپی خانگی در لیگ نتیجه را به حریفان واگذار کرد، سال 1923 بود که قرمزها برابر استون ویلا، شفیلد یونایتد، کاردیف و نیوکاسل چهار باخت خانگی را تجربه کردند.

 

در آن زمان برنامه بازی ها به شدت فشرده بود و آخرین باخت از آن چهار باخت را لیورپول در روز کریسمس تجربه کرد. قرمزها جز روز کریسمس در 29 دسامبر و همچنین در باکسینگ دی نیز در آن سال مجبور به بازی شده بودند.

 

لیورپول در سال 1923 بالاخره پس از برد برابر وستهام روی دور برد افتاد و در پایان لیگ را در رده دوازدهم به پایان رساند.

 

لیورپول با رهبری یورگن کلوپ تبدیل به تیمی بسیار با ثبات شده بود و افت فعلی آنها اتفاقی بسیار نادر است.

قرمزها با باخت برابر برایتون، منچسترسیتی و لسترسیتی در سه بازی قبلی، حالا با باخت برابر اورتون، برای نخستین بار از سال 2002 تاکنون، در چهار بازی پیاپی لیگ برتر شکست خورده اند.

 

اورتون که رقیب همشهری و دشمن دیرینه لیورپول است می تواند نه فقط به خاطر تحمیل چهارمین شکست پیاپی به قرمزها، بلکه به خاطر پیروزی برابر دشمن خانگی پس از 10 سال خوشحال باشد. اورتون آخرین بار در سال 2010 توانسته بود در دربی مرسی ساید پیروز شود، همچنین آخرین برد اورتون در آنفیلد به 21 سال پیش و سال 1999 باز می گردد.

 

1574801

 

شکست شب گذشته شاگردان کلوپ برابر اورتون به رکورد 23 بازی بدون باخت برابر اورتون در همه رقابت ها را نیز به پایان رساند. بازی بعدی لیورپول در آنفیلد برابر چلسی خواهد بود و به نظر می رسد که اوضاع قرار نیست به این زودی ها به نفع قرمزها تغییر کند.

دیدگاه‌ها