کد خبر : 1738994 | 03 اسفند 1399 ساعت 11:21 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی کاراگر:

نمی‌شود که مدام بگویند فن دایک بیرون است!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول و کارشناس فوتبال، می گوید که لیورپول نمی تواند همه چیز را به گردن مصدومیت ویرژیل فن دایک بیندازد و معتقد است که قرمزها مستحق شکست برابر اورتون بودند.

نمی‌شود که مدام بگویند فن دایک بیرون است!

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک، مدافع با تجربه لیورپول، از اکتبر گذشته و در پی مصدومیت جدی رباط صلیبی، در ترکیب این تیم قرار نگرفته است.

جیمی کاراگر می گوید که وقت آن رسیده که لیورپول دست از استفاده از غیبت فن دایک به عنوان بهانه ای برای توجیه افت شدید و شکست های خود در این فصل بردارد.

 

شکست شب گذشته لیورپول برابر اورتون در دربی مرسی ساید، چهارمین شکست خانگی پیاپی این تیم پس از 98 سال بود!

 

1574804

 

جیمی کاراگر گفت: "لیورپول آنقدر ضعیف بوده که آنها به هر چه که حقشان بود رسیدند. آنها نمی توانند مدام بگویند ویرژیل فن دایک را نداریم. حتی من هم دیگر حالم از گفتن این جمله به هم می خورد.

در حال حاضر حمله کردن هم برای لیورپول همانقدر مشکل بزرگی است که دفاع کردن. می دانم که لیورپول مالکیت توپ را در اختیار داشت ولی این به هیچ دردی نمی خورد اگر شما نتوانید موقعیتی روی دروازه خلق کنید. و این یک مشکل خیلی بزرگ برای این تیم لیورپول است. اکنون وقتی انتظار دارید لیورپول گل بزنند، خیلی به ندرت می بینید که بازی کنند."

 

گرام سونس، ستاره سابق لیورپول، نیز گفت: "آنها سایه ای از خود پیشینشان هستند. تبدیل به حریفی آسان شده اند. برد 2-0 برای اورتون نتیجه غیرمنتظره ای نیست که به آن افتخار کنند. آنها شایسته برد بودند. در تمام مناطقی از زمین که واقعا اهمیت دارند، اورتون از لیورپول بهتر بود."

دیدگاه‌ها