کد خبر : 1739017 | 03 اسفند 1399 ساعت 12:20 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش سه هفته بدون شکست؛

پایان قعرنشینی‌های نود با توقف شاگردان دست‌نشان

شاگردان عباس عزیزی در نود ارومیه توانستند برای سومین هفته متوالی با امتیاز از میدان خارج شوند تا پس از هفته‌ها قعرنشینی از انتهای جدول فاصله بگیرند.

پایان قعرنشینی‌های نود با توقف شاگردان دست‌نشان

به گزارش "ورزش سه" زردپوشان نود ارومیه که برخلاف فصل گذشته که در جمع مدعیان لیگ یک نیم‌فصل اول را دنبال می‌کردند، از ابتدای فصل جاری برای بقا تلاش داشتند و حضور در قعر جدول و نتایج ضعیف باعث شده بود تا احتمال سقوط زودهنگام این تیم دور از ذهن نباشد؛ اما شاگردان عزیزی در هفته‌های گذشته توانسته‌اند با شکست‌ناپذیری به روند قعرنشینی‌شان پایان دهند.

 

نودی‌ها که آخرین‌بار در مصاف با چوکا تالش بازی را واگذار کردند، پس از برد آرمان‌گهر و تساوی با ملوان، روز گذشته مقابل رایکا بابل در مصاف جنجالی توانستند با امتیاز از بازی خارج شوند و با درخشش سنگربان خود موفق شدند حریف میانه جدولی خود را متوقف کنند؛ با تساوی روز گذشته نود در لیگ امسال 12 امتیاز شد و حالا برحسب تفاضل گل بهتر نسبت به گل‌ریحان از قعر جدول فاصله گرفت و به جایگاه هفدهم رسید.

 

شاگردان عزیزی در دو هفته پایانی نیم‌فصل نخست، باید ابتدا به اهواز سفر کنند و مقابل استقلال خوزستان به میدان بروند و سپس در خانه پذیرای خیبر خرم آباد باشند؛ دو دیداری که ناکامی در آن می‌تواند بازگشت دوباره آن‌ها به قعر جدول لیگ یک را رقم بزند.

دیدگاه‌ها