کد خبر : 1739054 | 03 اسفند 1399 ساعت 15:17 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

دلیل عجیب عدم حضور نکیسا بازی یادبود تیم 98

دروازه‌بان اسبق تیم ملی در جام جهانی 98 یکی از غایبان دیدار یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند بود که اکنون گفته می‌شود دلیل آن مثبت اعلام شدن تست کرونایش بوده است.

دلیل عجیب عدم حضور نکیسا بازی یادبود تیم 98

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش و به همت خداداد عزیزی، دیداری یادبود به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان برگزار شد و دو تیم 98 و منتخب سرخابی برابر یکدیگر به میدان رفتند.

 

یکی از غایبان تیم 98 در این بازی نیما نکیسا بود که در آن مقطع در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی فرانسه برابر یوگسلاوی نیز به میدان رفته بود. در این رابطه گفته می‌شود نکیسا پیش از حضور در اردوی تیم 98 با پاسخ مثبت تست کرونایش مواجه شده بود. او البته بعد از آن تست مجددی را پشت سر گذاشت که پاسخ آن منفی بود اما اعضای تیم 98 و خداداد عزیزی از دروازه‌بان اسبق تیم ملی درخواست کردند با توجه به شرایط موجود و برای ایجاد فضای امن برگزاری این بازی، از حضور در اردو خودداری کند و تلاش نیما نکیسا برای اینکه نشان دهد تست مجددش منفی شده نیز بی نتیجه ماند.

 

نکته جالب توجه اینکه نیما نکیسا چند روز بعد از این بازی در دیداری دیگر به مناسب یادبود دو پیشکسوت فوتبال ایران، در ترکیب تیم هنرمندان پرسپولیسی برابر تیم هنرمندان استقلال به میدان رفته بود.

دیدگاه‌ها