کد خبر : 1739059 | 03 اسفند 1399 ساعت 15:45 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

از هوادارن عذر می خواهم

رومینیگه: بدترین تصمیمم انتخاب کلینزمن بود

کارل هاینتس رومینیگه که به زودی دوران مدیریتش در بایرن تمام خواهد شد از بدترین تصمیم دوران مدیریتش رونمایی کرد.

رومینیگه: بدترین تصمیمم انتخاب کلینزمن بود

به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینتس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن در پایان امسال به پایان دورانش در بایرن مونیخ خواهد رسید. او پس از سال ها از بایرن خواهد رفت و هنوز مشخص نیست که به چه فعالیتی مشغول خواهد شد. در دوران مدیریت او بایرن به افتخارات متعددی در فوتبال آلمان و اروپا رسیده از جمله فتح شش گانه اخیر.

 

 

1574916

 

 

رومینیگه که از اسطوره های باشگاه مونیخی است، در مصاحبه با شبکه ZDF در مورد آینده اش گفت:« هنوز نمی دانم ولی احتمال بازنشستگی را رد نمی کنم. 66 سال دارم و مردم در این سن بازنشسته می شوند. کمی استراحت خواهم کرد و سپس تصمیم نهایی را می گیرم. احتمالا دیگر مرا در کارهای مربوط به فوتبال نخواهد دید.»

 

بدترین تصمیم در دوران مدیریت بایرن:« انتخاب یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی. او حتی نتوانست یک سال دوام بیاورد و از بابت انتخاب او متاسفم.»

 

 

1463941

 

 

رومینیگه در مورد انتقادات به همکاری بایرن و قطری ها گفت:« با گفت و گو می توانیم به موفقیت های زیای دست پیدا کنیم. قطر کشوری نوپاست و باید در مورد حقوق بشر و کار صبور بود. قطر مذهب و فرهنگی متفاوت با آلمان دارد. از وقتی قطر میزبانی جام جهانی 2022 را برعهده گرفته، به وضوح شاهد توسعه و پیشرفتش هستیم. ما سطح گفت و گو هایمان را افزایش داده ایم و معتقدم فوتبال می تواند نقش مهمی در پیشرفت این کشور داشته باشد.»

 

نقل و انتقالات و تمدید قراردادها:« بایرن هم از ناحیه پاندمی کرونا ضربه خورده است. ما قطعا دوست داریم با برخی بازیکنان مان تمدید کنیم ولی این تحت شرایطی خاص مقدور خواهد بود و نمی توانیم زیر بار برخی درخواست ها برویم. هزینه نقل و انتقال بازیکن و سطح دستمزدها نیز به شکل اغراق آمیزی بالا رفته است. برای مثال مجبور شدیم برای لروی سانه مبلغ زیادی هزینه کنیم ولی خوب، واجب بود. معتقدم در دوران کرونا باید سطح دستمزدها پایین بیاید و آن را متناسب کرد. شاید تابستان موفق به این کار شویم.»

 

 

1574917

 

 

تساوی و شکست بایرن در دو بازی اخیر برابر بیلفلد و فرانکفورت:« ما قهرمان آلمان و اروپا هستیم و طبعا از دست دادن 5 امتیاز در دو بازی، اتفاق مثبتی نیست ولی از یک جهت نیز باید توجه داشت که با این دو لغزش ما، سطح هیجان و انگیزه در بوندسلیگا نیز افزایش پیدا کرد.»

 

دیدگاه‌ها