کد خبر : 1739073 | 03 اسفند 1399 ساعت 16:50 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

گرم سونس:

حالا هر تیمی دوست دارد با لیورپول بازی کند

پس از چهارمین باخت خانگی متوالی لیورپول، قرمزهای آنفیلد تبدیل به تیمی بی آزار برابر میهمانان خود شده اند.

حالا هر تیمی دوست دارد با لیورپول بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، گرم سونس اسطوره لیورپول معتقد است لین باشگاه از شرایط یک تیم کاملا قدرتمند فاصله گرفته است.سونس 67 ساله حتی معتقد است تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر آنقدر ضعیف شده که همه تیم ها دنبال بازی با آن هستند.

او وقتی شب گذشته شاهد باخت 0-2 تیم محبوبش مقابل اورتون در دربی مرسی ساید بود، از افول تیم دوران جوانی اش تاسف خورد.

 

 

1574800

 

 

سونس به روزنامه مترو گفت:« معتقدم اورتون شایسته ستایش است. آنها در اولین تماس جدی خود با توپ گل زدند؛ در حالیکه کاباک مدافع لیورپول نتوانست هیچ حرکت موثری کند.

گل اول در حالی رخ داد که همه می دانیم ریچارلیسون، گلزن اورتون خیلی سریع نیست.او توپ را ربود و بعد از دو ضربه به توپ آن را به دروازه لیورپول فرستاد. در واقع یک شروع خوب و یک پایان عالی داشت.»

 

 

1574711

 

 

سونس که در مدت 6 سال حضورش برای لیورپول 247 بار به میدان رفت، ادامه داد:« اورتون واقعا مستحق این برد بود. من به عنوان یک لیورپولی از تیمم بسیار ناامید شدم. به نظر رسید که آنها هیچ انرژی خاصی برای دربی نداشتند و در نهایت هم مبارزه را باختند. در واقع تیم بهتر میدان، امتیازات را کامل گرفت. هیچ بازیکنی در لیورپول نباید فکر کند امشب نمایش خوبی داشته است.»

 

 

1574708

 

 

سونس در پایان گفت:« لیورپول نشان داد که سایه ای از خودش شده است. این تیم سه سال قبل چه قدرتی داشت تا جایی که هیچ تیمی نمی خواست با آن روبه رو شود. تیمی که همیشه بسیار تهاجمی بود و وحشت را به دل حریفان می انداخت. حالا همه می خواهند با لیورپول بازی کنند. چون آنها به حریفی آسان تبدیل شده اند و اصلا آزاردهنده نیستند.»

دیدگاه‌ها