کد خبر : 1739106 | 03 اسفند 1399 ساعت 18:38 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: با هیچکس در جهان قابل مقایسه نیستم!

ژوزه مورینیو معتقد است تیمش لایق کسب امتیاز برابر وستهام بوده است.

مورینیو: با هیچکس در جهان قابل مقایسه نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در روزی که دو بار دیرک دروازه وستهام را به لرزه دراورد با نتیجه 1-2 مغلوب این تیم شد تا یک شکست دیگر را تجربه کند. ژوزه مورینیو در پایان بازی مدعی شد هرگز در مورد سبک مربیگری خود تردید ندارد و این روند نتیجه گیری بسته به شرایط فوتبال است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "من فکر می کنم لیاقت کسب یک امتیاز را داشتم. التبه وقتی مرتکب اشتباه شوید مستحق مجازات شدن هستید. بنابراین وقتی ما دو اشتباه به خصوص در صحنه گل دوم مرتکب شدیم، می توان گفت لیاقت دریافت دو گل را داشتیم. اما من به نظر تاتنهام در نیمه دوم به خوبی پاسخ داد و ما شایسته کسب یک امتیاز بودیم.

 

1574960

 

کسب سهمیه هنوز از نظر ریاضی امکان پذیر است، اما باید واقع بین باشید. ما با مشکلاتی روبرو هستیم و این موضوع را نتایج ما نشان می دهد. شما به شانس احتیاج دارید و ما نیز به آن نیاز داریم، اما موقعیت ما به دیرک می خورد و به بیرون می رود. من معتقدم اگر تاتنهام در چند بازی متوالی پیروز شود، اگرچه 9 امتیاز فاصله زیادی است، اما جبران آن غیرممکن نیست.

 

من نمی دانم منظور شما از بحران چیست. اگر معنی بحران، ناامیدی و غم و اندوه در رختکن است، من نیز چنین اعتقادی دارم و فکر می کنم همه ما حس خود را نشان داده ایم. وقتی تیمی تلاش می کند تا نتیجه بگیرد، این معنی اش هرگز بحران گروهی نیست. بحران گروهی زمانی است که با هم متحد نباشید. من تنها معتقدم نتایج ضعیفی می گیریم.

 

زیر سوال رفتن سبک مربیگری مورینیو؟ نه، به هیچ وجه، مطلقا خیر. گاهی اوقات نتایج ناشی از رقم خوردن شرایط مختلف در فوتبال است. سبک من و کادر فنی ام قابل مقایسه با هیچ کس در جهان نیست."

دیدگاه‌ها