کد خبر : 1739138 | 03 اسفند 1399 ساعت 20:51 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری: من و بازیکنانم به اندازه کافی تلاش نکردیم

تیم بادران با شکست 3-1 در برابر قشقایی شیراز صدر جدول لیگ یک را در پایان هفته پانزدهم از دست داد.

عاشوری: من و بازیکنانم به اندازه کافی تلاش نکردیم  

به گزارش "ورزش سه"، محسن عاشوری در خصوص دلایل این شکست به خبرنگار ما می گوید: ابتدا پیروزی را به تیم حریف تبریک می گویم. در خصوص این شکست من باید پاسخگو باشم؛ حتما تیم دارای ایراداتی است که نتوانست به سیر صعودی خود در این بازی ادامه بدهد و در نهایت صدرنشینی که به سختی به دست آمده بود براحتی از دست رفت. در خصوص چرایی شکست حتما با بچه ها صحبت خواهم کرد و به طور قطع در تمرینات تلاش خواهیم کرد این ایرادات را برطرف کنیم. اگر چه سه امتیاز از ما گرفت اما درس های خوبی بما داد که در هفته های بعدی به کار ما خواهد آمد. اینکه وقتی به صدر جدول می رسیم کار ما سخت تر می شود و حریفان در برابر ما دونده تر و با انگیزه تر فوتبال می کنند. اینکه در لیگ یک هیچ حریفی آسان نیست حتی تیم هایی که در نیمه ی پایین جدول قرار دارند و اینکه تیم هایی که پرتعداد دفاع می کنند به طور حتم در ضد حمله برنامه دارند و ما زمانی که توپ را از دست می دهیم سریعا باید از حالت حمله به دفاع بر گردیم. من و بازیکنانم برای بردن قشقایی به اندازه کافی تلاش نکردیم. 

 

سرمربی تیم بادران در خصوص اشتباهات فردی بازیکنانش در بازی های اخیر که موجب گل به خودی می شود؛ گفت: در فوتبال تیم می برد و تیم می بازد. هیچ وقت در فوتبال نه بازیکن برنده می شود و نه بازیکن بازنده می شود. اگر ایراد فنی در تیم وجود دارد مربوط به من و اعضای کادر فنی می شود و ما باید تلاش کنیم و بازیکنان را به سطحی برسانیم که مرتکب اشتباه نشوند. من با یک شکست اعتمادم را نسبت به بازیکنانم از دست نمی دهم. تیمی که شکست نخورد موفق نمی شود چون در شکست درس های خوبی نهفته است و من و بدون شک بازیکنانم از این شکست درس های زیادی گرفتیم. 

 

1575087

 

محسن عاشوری در خصوص حضور نفرات جدید در تیم گفت: نه الان پیش تر هم گفته بودم نفرات خوبی در اردوی تیم حضور دارند. حضور در جمع مدعیان و فاصله سه امتیازی با صدرنشین گواه این مدعاست. چند بازیکن از جمع ما جدا شدند و شاید بازیکنانی هم به دنبال جدایی از این تیم باشند. در این صورت بالاجبار به جای جدا شده ها باید بازیکن جذب کنیم تا با کمبود مهره در کوران بازی ها مواجه نشویم. اما تیم در دور برگشت به نسبت دور رفت تغییر محسوسی نخواهد داشت چون ما با تمرین و ممارست از نظر سبک بازی به پیشرفت های خوبی رسیده ایم و روی نیمکت هم نفرات خوبی حضور دارند و در ادامه مسیر باید از نظر تفکر حرفه ای قوی تر نشان دهیم. 

 

سرمربی تیم بادران در خصوص داوری بازی با قشقایی با توجه به اعتراضاتی که از سوی کمک او به گل سوم صورت گرفته بود: داوری نقشی در شکست ما نداشت. ممکن است هر تیم داوری در جریان بازی مرتکب اشتباه شود اما یقین دارم آنها هم تلاش می کنند بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند و من به همه داوران در لیگ یک خسته نباشید می گویم.

دیدگاه‌ها