کد خبر : 1739144 | 03 اسفند 1399 ساعت 21:34 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رئال مادرید به یک معجزه نیاز دارد

احتمال غیبت کریم بنزما در دیدار رئال مادرید مقابل آتالانتا زیاد است.

ستاره رئال مادرید به یک معجزه نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های متوالی شرایط را برای رئال مادرید در فصل جاری به شدت دشوار ساخته و هر هفته نام جدیدی به لیست بازیکنان آسیب دیده این تیم اضافه می شود. کریم بنزما، ستاره گلزن و فرانسوی رئال مادرید نیز اخیرا دچار مصدومیت شده و تردیدهای فراوانی برای حضور او در دیدار حساس در لیگ قهرمانان برابر آتالانتا در برگامو وجود دارد.

 

1574293

 

زین الدین زیدان بعد از برتری دیشب تیمش مقابل وایادولید فاش کرد که خبر مصدومیت کریم بنزما صحت داشته و یکشنبه و قبل از سفر دوشنبه رئال مادرید به ایتالیا آخرین ازمایشات روی ستاره فرانسوی انجام خواهد شد. رئال مادرید و کادر فنی این تیم قصد ندارند در مورد کریم بنزما ریسک کنند و اگر او به طور کامل به بهبودی نرسد، نام او برای دیدار مقابل اتالانتا در لیست قرار نخواهد گرفت. در ماه های اخیر سرخیو راموس و دنی کارواخال نیز تلاش کردند خود را زودتر از شرایط معمول به ترکیب برسانند و همین موضوع باعث تشدید مصدومیت این دو بازیکن شد و زیدان نمی خواهد این اتفاق در مورد کریم بنزما تکرار شود.

 

همچنین ممکن است فده والورده نیز شرایط حضور در لیست را داشته باشد، اما او از تاریخ 20 ژانویه برای رئال مادرید بازی نکرده و احتمالا از شرایط آرمانی به دور است. با توجه به غیبت بازیکنانی چون مارسلو و رودریگو گوئس، احتمالا زیدان چاره ای جز انتخاب چند بازیکن از تیم دوم برای پر کردن لیست خود ندارد.

دیدگاه‌ها