کد خبر : 1739147 | 03 اسفند 1399 ساعت 21:53 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال ۰-۱ سیتی؛ تخته گاز به سمت قهرمانی

منچستر سیتی موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده و با تک گل رحیم استرلینگ آرسنال را شکست دهد.

آرسنال ۰-۱ سیتی؛ تخته گاز به سمت قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس میزبان منچسترسیتی بود که نهایتاً این مسابقه با تک گل ستاره انگلیسی سیتیزن ها یعنی رحیم استرلینگ به سود این تیم خاتمه یافت.

 

منچسترسیتی کار را طوفانی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی به گل اول دست یافت. ارسال خوب ریاض محرز به روی دروازه با ضربه سر رحیم استرلینگ کوتاه قامت همراه بود تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1575095

 

1575097

 

 

در دقیقه 18 آرسنال می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه بوکایو ساکا در دهانه دروازه به پیر امریک اوبامیانگ برخورد کرد تا این بازیکن به نوعی مانع از ثبت گل برای توپچی ها شده باشد.

 

در ادامه نیمه اول آرسنال چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه منچستر سیتی ایجاد کرد اما هیچکدام از آنها حاصلی نداشت تا دو تیم با همان یک گل به سود شاگردان پپ گواردیولا راهی رختکن شوند.

 

 

1575100

 

 

منچستر سیتی نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و می توانست در همان ابتدا توسط کوین دی بروین به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه فنی این ستاره بلژیکی که با اختلاف کمی از کنار دروازه آرسنال عبور کرد.

 

در دقیقه 80 منچستر سیتی به موقعیتی فوق‌العاده خوب دست یافت. حرکت عالی ژائو کانسلو درون محوطه جریمه آرسنال و ضربه بیرون پای این بازیکن با کمترین فاصله ممکن از کنار دروازه این تیم عبور کرد تا توپچی‌ها با یک شانس جدی روبرو شده باشند.

 

 

1575099

 

 

در ادامه بازی نیز اگرچه آرسنال تلاش زیادی برای نزدیک شدن به دروازه منچسترسیتی انجام داد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و در سمت مقابل شاگردان پپ گواردیولا نیز به خوبی شرایط را کنترل کردند تا به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها