کد خبر : 1739181 | 04 اسفند 1399 ساعت 09:15 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر نیوکاسل؛

سولسشر: باید بهترین منچستریونایتد ممکن باشیم

با بازگشت به رده دوم جدول لیگ برتر و با وجود اختلاف 10 امتیازی با صدر جدول، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، حاضر نیست شکست در رقابت بر سر قهرمانی را بپذیرد.

سولسشر: باید بهترین منچستریونایتد ممکن باشیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته با پیروزی 3-1 برابر نیوکاسل توانست رده دوم جدول را از لسترسیتی پس بگیرد و به رغم اختلاف 10 امتیازی با منچسترسیتی در صدر جدول، سولسشر هنوز حاضر نیست تا شکست در رقابت بر سر قهرمانی را بپذیرد.

 

سولسشر گفت: "من هرگز نمی گویم همه چیز تمام شده، تا زمانی که واقعا تمام شده باشد. خیلی از تیم ها را برای مثال می بینید که دارند طاقت می آورند: کار خودتان را بکنید و شاید چیزی اتفاق بیافتد.

ما فقط به بازی های خودمان فکر می کنیم. اینجوری نیست که قرار باشد به این فکر کنیم که قهرمان نخواهیم شد، هیچ فایده ای در این وجود ندارد. خیلی چیزها داریم تا به خاطرشان بازی کنیم. باید آماده هر چیزی باشیم و همه بازی ها برای ما مهم هستند.

 

1575150

 

هر وقت که سه امتیاز بازی را می گیریم کارمان را انجام داده ایم. این کاری است که باید انجام دهیم و بعد می بینیم که بقیه تیم ها چه می کنند.

باید راهی پیدا می کردیم تا در نیمه دوم ببریم. نیمه اول در حد استانداردهایی که ما می خواستیم نبود. تا نیمه طول کشید تا ما انرژی خودمان را پیدا کنیم.

 

ما نمی توانیم تیم های دیگر را کنترل کنیم، فقط می توانیم روی خودمان تمرکز کنیم و در هر بازی بهترین منچستریونایتد ممکن باشیم. اتفاقات زیادی می افتند و در فوتبال همیشه شگفتی های بسیاری رقم می خورد."

 

سولسشر همینطور راجع به دنیل جیمز که گل دوم یونایتد را به ثمر رساند گفت: "او هرگز محو نشده بود. او در پشت صحنه به سختی تلاش می کرد و همیشه در دسترس بود. جیمز بازیکنی است که با سرعت و انرژی که دارد، همیشه می توانید از او در مناطق مختلف زمین استفاده کنید."

دیدگاه‌ها