کد خبر : 1739193 | 04 اسفند 1399 ساعت 10:16 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از زدن گل پیروزی برابر آرسنال؛

استرلینگ: اوضاع در سیتی همیشه آفتابی نبوده است

رحیم استرلینگ که در پیروزی 1-0 شب گذشته منچسترسیتی برابر آرسنال، زننده تک گل سیتیزن ها بود، می گوید تولد دوباره سیتی به این راحتی ها هم نبوده است.

استرلینگ: اوضاع در سیتی همیشه آفتابی نبوده است

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ شب گذشته توانست با گلزنی در دقیقه 2 بازی برابر آرسنال، پیروزی را برای شاگردان پپ گواردیولا به ارمغان بیاورد.

ستاره سیتی اما اصرار دارد که موفقیت چشمگیر این تیم در هفته های اخیر و بردهای پیاپی سیتیزن ها به آسانی به دست نیامده و اوضاع برای آنهاهمیشه گل و بلبل نبوده.

 

1575163

 

استرلینگ گفت: "می دانستیم که استارت سختی در شروع فصل داشتیم. می دانستیم که باید تمام تلاشمان را بکنیم.

همیشه هم اوضاع خوب و آفتابی نبوده است. مجبور بودیم کلی برد 1-0 خسته کننده را در طول فصل به دست بیاوریم و امروز هم یکی دیگر از همان نتایج رقم خورد.

مجبور بودیم که با چنگ و دندان این پیروزی ها را به دست بیاوریم و حالا در موقعیت بهتری هستیم."

 

1575164

 

ستاره ملی پوش سیتی ضمن ستایش آرسنال افزود: "آنها تیم خوبی هستند. می توانید ببینید که با راهنمایی میکل آرتتا چطور بازی می کنند و ما هم در دقایقی برابر آنها به زحمت افتادیم، اما آرامش خود را حفظ کردیم و نتیجه ای که می خواستیم را گرفتیم."

 

برد سیتی برابر آرسنال فاصله 10 امتیازی آنها با تیم دوم جدول را حفظ کرد. منچستریونایتد و لستر اکنون در حالی پا به یک سوم پایانی لیگ برتر می گذارند که هر دو با 49 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند.

دیدگاه‌ها