کد خبر : 1739226 | 04 اسفند 1399 ساعت 12:28 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

امارات به دنبال میزبانی لیگ قهرمانان آسیا

روزنامه البیان خبر داده است که فدراسیون فوتبال امارات به دنبال میزبانی سه گروه لیگ قهرمانان آسیاست.

امارات به دنبال میزبانی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، هر روز اخبار زیادی پیرامون انتخاب میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا منتشر می شود. پس از اینکه روزنامه گل مدعی شده بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد هر 5 گروه منطقه غرب آسیا را در قطر برگزار کند، حالا روزنامه البیان مدعی شده است که امارات قصد دارد میزبانی سه گروه لیگ قهرمانان را برعهده بگیرد.


به گفته روزنامه البیان ورزشی، فدراسیون فوتبال امارات طی ساعات گذشته از باشگاه های العین، الوحده و الشارجه این کشور خواسته است تا برای میزبانی گروه های خود اقدام کنند. این خبر پس از آن منتشر شد که برخی رسانه ها از احتمال برگزاری متمرکز دیدارها در یک کشور خبر دادند.


الشارجه در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا با تیم تراکتور تبریز همگروه است، العین نیز باید ابتدا در دیدار پلی آف به مصاف فولاد خوزستان برود و الوحده نیز پس از شرکت در دیدار پلی آف مقابل الزورا عراق، در صورت برتری به گروه پنجم که پرسپولیس در آن حضور دارد، صعود می کند.


طی روزهای گذشته اخبار و شایعات فراوانی پیرامون انتخاب تیم های میزبان این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مطرح شده و اعلام گردید در صورتی که قطر به عنوان میزبان هر 5 گروه لیگ قهرمانان معرفی نشود، گروه یک در عربستان، گروه دوم در امارات، گروه های سوم و چهارم در قطر و گروه پنجم در ایران برگزار می شود. باید دید طی روزهای آتی بالاخره تکلیف مکان برگزاری این رقابت ها چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها