کد خبر : 1739267 | 04 اسفند 1399 ساعت 14:34 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز:

دخیا تبدیل به مشکل واقعی یونایتد شده است

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، می گوید که داوید دخیا، دروازه بان این تیم، تبدیل به مشکلی واقعی برای آنها شده است.

دخیا تبدیل به مشکل واقعی یونایتد شده است

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز معتقد است که اوله گنار سولسشر یک مشکل خیلی واضح درون دروازه یونایتد دارد اما پیشنهاد می دهد پیش از هر چیز شیاطین سرخ یک مدافع وسط به خدمت بگیرند.

 

منچستریونایتد دیروز موفق شد با پیروزی 3-1 برابر نیوکاسل دوباره به رده دوم جدول رده بندی بازگردد اما بازیکنان این تیم باز هم نتوانستند با بسته نگه داشتن دروازه خود، کلین شیت کنند.

 

1575275

 

پل اسکولز گفت: "رکورد کلین شیت های یونایتد به اندازه کافی خوب نیست. ما قبلا هم به این موضوع اشاره کرده ایم. فکر می کنم که این بزرگترین نقطه ضعف این تیم است.

داوید دوباره در این بازی هم متزلزل بود. این تبدیل به یک مشکل واقعی در منچستریونایتد شده است.

یونایتد باید به دروازه بان خود اطمینان داشته باشد. روی کرنرهای کوتاه یونایتد روی یکی از دو یا سه کرنر بیرون آمد و این همان جایی بود که باید می پرسیدند داوید می توانی توپ را بگیری؟ او توپ را واقعا به منطقه بدی مشت کرد."

 

اسکولز معتقد است که منچستریونایتد باید در تابستان پیش رو یک دفاع وسط مطمئن را به خدمت بگیرد.

 

1575273

 

اسطوره شیاطین سرخ افزود: "قبل از بازی هم گفتم... به نظرم آنها یک دفاع وسط واقعا مقتدر را کم دارند.

وقتی به تاریخ تیم هایی که در لیگ قهرمان شده اند نگاه کنید می بینید که آنها در بین چهار مدافع خود یک رهبر و لیدر قدرتمند داشته اند.

فکر می کنم که مگوایر ممکن است بتواند چنین نقشی را بر عهده بگیرد اما به نظرم آنها به کسی در کنار او نیاز دارند که بتواند واقعا در آن پست مقتدر باشد.

بتواند دستور بدهد و مهاجمان را با قلدری از پیش رو بردارد، بتواند به بقیه بازیکنانی که اطرافش هستند دستور بدهد و از آنها عملکرد بهتری را بطلبد و بیرون از زمین هم همینطور باشد. به نظر من آنها چنین بازیکنی را کم دارند."

 

دیدگاه‌ها