کد خبر : 1739296 | 04 اسفند 1399 ساعت 16:14 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

واران جواب منتقدان را می دهد؟

کاپیتان رئال به دنبال اعاده حیثیت در غیاب راموس

رافا واران یکی از کاپیتان های رئال مادرید، اغلب در غیاب راموس و به خصوص در بازی های لیگ قهرمانان، ناامیدکننده کار کرده است.

کاپیتان رئال به دنبال اعاده حیثیت در غیاب راموس

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید بدون سرخیو راموس اغلب در کسب نتایج خوب به مشکل برخورد می کند و این به خصوص در لیگ قهرمانان بیشتر مشهود بوده است.

کافی است به شکست های اخیر چمپیونزلیگی رئال نگاه کنید که بیشترشان در غیاب راموس رخ داده است. وقتی راموس نیست، مسئولیت دفاع رئال به رافا واران منتقل می شود؛ مدافع فرانسوی که 10 سال است برای رئال بازی می کند و یکی از کاپیتان هاست.

 

 

1517360

 

 

فصل جاری رئال مادرید دو شکست تلخ را برابر شاختار دونتسک در دور گروهی تجربه کرد. در اولین بازی فصل و در دی استفانو 2-3 مغلوب شد و در بازی برگشت در کیف نیز 2-0 شکست خورد. در هر دو بازی سرخیو راموس غایب بود و رافا واران کنار میلیتائو زوج دفاعی رئال بودند.

فصل گذشته راموس بازی برگشت رئال و سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را هم از دست داد و زوج واران و میلیتائو بازهم ناامیدکننده کار کرد. واران روی هر دو گل سیتی مقصر بود و یک تنه باعث حذف تیمش شد.

 

 

1517716

 

 

فصل 19-2018 در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آژاکس نیز راموس غایب بود و واران نتوانست مانع شکست 1-4 خانگی رئال شود. کهکشانی ها بازی رفت را با راموس در زمین، 1-2 برده بودند.

 

فصل 17-2016 سرخیو راموس بازی برگشت یک چهارم نهایی برابر یوونتوس را از دست داد و رئال با واران و ناچو در دفاع، تا مرز حذف پیش رفت. رئال بازی رفت را در تورین 0-3 برده بود ولی در بازی برگشت بدون راموس تا دقیقه 97 با نتیجه 0-3 عقب بود که پنالتی رونالدو نجات بخش شد.

رئال چهارشنبه شب در برگامو بازی حساس رفت یک هشتم نهایی را برابر آتالانتا پیش رو دارد و راموس به دلیل مصدومیت غایب است. زوج دفاعی رئال در این بازی واران و ناچو خواهند بود و مدافع فرانسوی فرصت خوبی برای اعاده حیثیت در اروپا دارد.

 

 

1565241

 

 

واران فصل جاری در لالیگا اما عملکردی عالی داشته است. او در بازی با اوئسکا دو گل پیروزی بخش رئال را به ثمر رساند و روند رو به رشد تیمش را استارت زد. همان برد به همراه سه برد متوالی بعدی باعث شده تا رئال به سه امتیازی اتلتیکوی صدرنشین برود. واران در 29 بازی این فصل 2566 دقیقه در میدان بوده و حاصل کار رئال 17 برد، 7 شکست و 5 تساوی بوده است.

 

دیدگاه‌ها