کد خبر : 1739383 | 04 اسفند 1399 ساعت 22:07 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

دربی منتظری- خلیل‌زاده به نفع شجاع

الریان در حضور مدافع ایرانی خود مقابل یاران پژمان منتظری به برتری رسید.

دربی منتظری- خلیل‌زاده به نفع شجاع

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الخریطیات که برای دومین مسابقه متوالی پژمان منتظری را به‌عنوان کاپیتان و مدافع میانی داشت، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در ورزشگاه سحیم بن حمد مقابل الریانی قرار گرفت که شجاع خلیل‌زاده را در سمت راست خط دفاع خود می‌دید.

 

در شرایطی که نیمه اول با تساوی بدون گل رو به پایان بود، الریان روی یک ضربه ایستگاهی و پاس یوهان بولی، در دقیقه ۴۵ توسط گابریل مرکادو به گل رسید و با برتری مقابل الخریطیات به رختکن رفت.

 

نایف الحضرمی در دقیقه ۵۱ پاس در عمق ابراهیم مسعود را تبدیل به گل دوم الریان کرد و در دقیقه ۸۵ نیز شوت محکم یاسین براهیمی وارد دروازه الخریطیات شد تا یاران خلیل‌زاده با سه گل در زمین حریف خود پیش بیفتند.

 

الریان که در دو دیدار اخیرش در لیگ ستارگان و جام حذفی قطر شکست خورده بود، امشب به روند ناکامی خود برابر تیم قعر جدولی الخریطیات پایان داد و با برتری ۳ بر صفر در این دیدار ۲۸ امتیازی شد و موقتا به رده سوم صعود کرد.

 

پژمان منتظری، کاپیتان ایرانی الخریطیات در شبی که یک کارت زرد گرفت و یازدهمین بازی فصل خود را انجام داد، تا پایان مسابقه در زمین بود و شجاع خلیل‌زاده هم ۹۰ دقیقه برای الریان بازی کرد.

 

1575387

 

دیدگاه‌ها