کد خبر : 1739471 | 05 اسفند 1399 ساعت 12:12 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

نامه فدراسیون کشتی به کمیته ملی المپیک:

تندیس این 5 کشتی گیر را بسازید

فدراسیون کشتی طی نامه ای به کمیته ملی المپیک، پنج تن از چهره های شاخص کشتی را برای ساخت تندیس و جای گذاری آن در موزه این کمیته معرفی کرد.

تندیس این 5 کشتی گیر را بسازید

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمیته ملی المپیک بعد از افتتاح موزه ورزش، تالار مشاهیر ورزش ایران را هم راه اندازی کرده و این روزها با رونمایی از تندیس مدال آوران المپیکی، این یادبودها را در تالار مشاهیر قرار می دهد، فدراسیون کشتی در نامه ای نام پنج تن از چهره های شاخص کشتی را برای ساخت تندیس به این کمیته معرفی کرد.


کیومرث ابوالملوکی ملقب به پدر کشتی نوین ایران، حبیب اله بلور سرمربی تیم ملی کشتی ایران در رقابت های جهانی و المپیک، سید محمد خادم حقیقت رئیس اسبق فدراسیون کشتی و از چهره های پرتلاش و موثر کشتی کشور، محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدرسایون کشتی و از چهره های پرتلاش و موثر کشتی کشور و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و بهترین مربی جهان چهره های شاخص کشتی ایران معرفی شده به کمیته ملی المپیک هستند.


همچنین فدراسیون کشتی اعلام کرده در جریان روند ساخت تندیس منصور برزگر دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد قرار دارد.


باید دید در شرایطی که فعلا فقط قرار بر ساخت و رونمایی تندیس مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی بوده، کمیته ملی المپیک چه زمانی با درخواست فدراسیون موافقت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها