کد خبر : 1739487 | 05 اسفند 1399 ساعت 13:10 | 34.1K بازدید | 2 دیدگاه

پاسخ سخنگوی شهرخودرو به ادعای شکوری

سخنگوی باشگاه شهرخودرو خراسان، ادعای پرسپولیسی‌ها مبنی بر توافق بر سر بدهی این باشگاه را رد کرد.

پاسخ سخنگوی شهرخودرو به ادعای شکوری

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس تهران مدعی توافقات تازه میان این باشگاه و مدیران باشگاه شهرخودرو خراسان بر سر پرداخت بدهی انتقال یحیی‌گل‌محمدی شده بود، جواد طاریبخش در گفتگو با خبرنگار ما این خبر را تکذیب کرد.

 

سخنگوی باشگاه شهرخودرو خراسان به خبرنگار ورزش سه گفت: نمی دانیم آقای شکوری موضوع چنین توافقی را از کجا آورده چون هیچ توافقی با باشگاه پرسپولیس تا این لحظه نداشته ایم و اتفاقا دیروز وکیل باشگاه بر سر شکایت به AFC مکاتبه دیگری را با آنها داشت تا بتوانیم طلب مان را از پرسپولیس بگیریم.

 

او افزود: آقای شکوری با چه کسی به توافق رسیده در حالی که هیچ یک از ارکان باشگاه در این خصوص اطلاعی ندارند و همه نیز به دنبال گرفتن حقوق قانونی باشگاه و طلب خود از باشگاه پرسپولیس هستند.

 

طاریبخش تاکید کرد: چند روز  قبل آقای فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان با یکی از اعضاء هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت کرده بود و آنجا هم تاکید شده بود که اگر طلب باشگاه شهرخورو پرداخت نشود با توجه به شکایت به AFC، باشگاه پرسپولیس با مشکلات بیشتری روبرو خواهد شد.

 

او یادآور شد: ایشان بهتر است به جای اینکه موضوع بدهی را با مسائلی همچون توافق و مصالحه سرپوش بگذارد به دنبال پرداخت این بدهی باشد و باعث فشارهای دیگری از جانب باشگاه شهرخودرو نشود. امیدوارم در این مسیر نمایندگان خراسان در مجلس شورای اسلامی هم کمک کنند تا بتوانیم طلب یک باشگاه خصوصی را از یک باشگاه دولتی پس بگیریم.

دیدگاه‌ها