کد خبر : 1739507 | 05 اسفند 1399 ساعت 14:18 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

چه کسی فکرش را می کرد؟

کومان دست به دعا برای بازگشت ستاره مصدوم بارسا

سرمربی بارسلونا بی صبرانه منتظر بهبودی مصدومیت رونالد آرائوخو است تا او را برای دو بازی حیاتی برابر سویا و پی اس جی در اختیار داشته باشد.

کومان دست به دعا برای بازگشت ستاره مصدوم بارسا

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائخو  مدافع اروگوئه ای جوان بارسا 16 روز پیش در جریان بازی با رئال بتیس از ناحیه مچ پا مصدوم شد و میدان را ترک کرد. آرائوخو به گفته پزشکان باید سه هفته استراحت کند اما امیدوار بود که به بازی رفت برابر پی اس جی برسد. او تلاش خود را کرد ولی در نهایت رونالد کومان ترجیح داد روی او ریسک نکند چرا که بازگشت پس از گذشت 9 روز از مصدومیت، خطر بالایی داشت.

 

 

1570386

 

 

جرارد پیکه هم توانسته بود خود را به بازی با پی اس جی برساند و کومان به آرائوخو توصیه کرد که بدون فشار اضافی به ریکاوری بپردازد. عملکرد بد این هفته های کلمنت لنگله و وضعیت بدنی نه چندان خوب ساموئل اومتیتی باعث شده تا کومان چشم امید به بازگشت هر چه زودتر آرائوخو داشته باشد. مدافعی که در ابتدای فصل کسی روی او برای ترکیب اصلی حساب نمی کرد ولی حالا همه خواهان بهبودی مصدومیت او و بازگشتش به قلب دفاع هستند.

 

 

1575581

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، مصدومیت آرائوخو رو به بهبود است و او شنبه پیش رو احتمالا می تواند به بازی با سویا در سانچس پیسخوان برسد. اگر این اتفاق رخ ندهد، چهارشنبه بعد در بازی برگشت کوپا دل ری برابر سویا قادر به حضور در ترکیب ثابت خواهد بود. کومان خوشبین است با آرائوخو و پیکه یک زوج دفاعی مطمئن داشته باشد تا بتواند شکست 2-0 بازی رفت را جبران کند. او روی درخشش این زوج در بازی برگشت با پی اس جی در لیگ قهرمانان نیز حساب کرده است.

 

دیدگاه‌ها