کد خبر : 1739509 | 05 اسفند 1399 ساعت 14:41 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

جانشینش را هم مشخص کردند

اولتیماتوم 360 دقیقه ای تاتنهام به مورینیو

ژوزه مورینیو تنها 4 بازی فرصت دارد تا به اوضاع تاتنهام سر و سامان بدهد.

اولتیماتوم 360 دقیقه ای تاتنهام به مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پس از شش شکست در 8 بازی اخیر خود در تمام رقابت ها شرایط خوبی را پشت سر نمی گذارد. تیم آقای خاص در لیگ برتر نهم است و با سهمیه لیگ قهرمانان 9 امتیاز اختلاف دارد و شاید حتی با ادامه این روند، سهمیه لیگ اروپا را نیز از دست بدهد؛ در حالی که تاتنهامی ها امیدوار بودند که بتوانند امسال تیمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشند.

 

 

1572959

 

 

پس از شکست اخیر برابر وستهام که باعث شد وضعیت بحرانی بر تاتنهام حاکم شود، مورینیو در نشست خبری خود هرگونه وجود بحران در تیمش را تکذیب کرد و گفت که نمی توان به تیمش لقب بحران زده را دارد چرا که جو رختکن خوب است و تمام تیم برای موفقیت تا ثانیه پایانی می جنگند.

 

واقعیت اما چیز دیگری است. طبق ادعای دیلی میل، سران تاتنهام که از ادامه این شرایط نگران هستند، به مورینیو 4 بازی مهلت داده اند تا تیم را از بحران خارج کند. 360 دقیقه برابر ولفسبورگر در لیگ اروپا و سپس بازی برابر برنلی، فولام و پالاس در لیگ برتر. 

 

 

1571931

 

 

تاتنهام برابر ولفسبورگر کار مشکلی ندارد چرا که بازی رفت را در زمین این تیم 1-4 پیروز شده و از حالا در یک هشتم نهایی لیگ اروپاست ولی در لیگ برتر حق اشتنباه ندارد و باید 12 امتیاز از سه بازی کسب کند. هر نتیجه ای غیر از این شاید منجر به برکناری مورینیو شود. 

طبق این گزارش، در صورت برکناری مورینیو سران تاتنهام برای فصل بعد روی یولیان ناگلزمان مربی جوان آلمانی که هدایت لایپزیش را برعهده دارد، حساب باز کرده اند.

 

 

1572916

دیدگاه‌ها