کد خبر : 1739579 | 05 اسفند 1399 ساعت 19:59 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

رحیم استرلینگ:

مهم ترین درسی که از پپ آموخته ام؟ ذهنیت برنده

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچستر سیتی، تمجید ویژه ای از پپ گواردیولا، سرمربی این تیم انجام داد.

مهم ترین درسی که از پپ آموخته ام؟ ذهنیت برنده

به گزارش "ورزش سه"، ستاره انگلیسی در سه فصل گذشته در منچسترسیتی هفت جام به همراه پپ گواردیولا کسب کرده است. رحیم استرلینگ طی این سال ها به یک مهره اساسی در ترکیب تیم سرمربی کاتالانی تبدیل شده و در مسابقه اخیر این تیم برابر آرسنال نیز موفق شد گل سه امتیازی سیتی را به ثمر برساند.

 

استرلینگ اکنون در مصاحبه ای پیرامون مهمترین درسی که از پپ گواردیولا یاد گرفته می گوید: "ذهنیت برنده، این بیشترین چیزی است که من از او آموخته ام. این که به آنچه انجام داده ام اکتفا نکنم و مدام تلاشم را انجام دهم. اینکه بهتر شوم و سعی کنم بیشتر و بیشتر برنده شوم."

 

 

1575657

 

 

عملکرد فوق العاده سیتی در این فصل و ادامه مسابقات: " هنوز ابتدای فصل هستیم و بازی‌های بزرگی پیش رو داریم اما تمرکز خود را حفظ می کنیم و رو به جلو می رویم. می دانیم که یک فصل طولانی پیش روی مان خواهد بود. لیگ قهرمانان اروپا در حال شروع شدن دوباره است بنابراین با قسمت مهمی از فصل روبه‌رو هستیم.

 

ما تمرکز خود را حفظ خواهیم کرد و این هفته دوباره به لیگ قهرمانان اروپا باز خواهیم گشت، بعد از آن دیگر بازی های لیگ برتر. ما قدم به قدم پیش خواهیم رفت و خیلی به جلو نگاه نمی کنیم. ما فقط باید روی خودمان تمرکز کنیم و این مهم ترین چیز محسوب می‌شود."

 

 

1575164

دیدگاه‌ها