کد خبر : 1739588 | 05 اسفند 1399 ساعت 20:46 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر بایرن و ابراز خوشحالی از برد اینتر در دربی میلان

کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، از پیروزی اینتر در دربی دلامادونینا ابراز خوشحالی کرد.

مدیر بایرن و ابراز خوشحالی از برد اینتر در دربی میلان

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ طی یک سال گذشته دوران شگفت انگیزی را پشت سر گذاشته و اخیراً با فنح جام باشگاه‌های جهان موفق شد شش گانه معروف خود را تکمیل کند. آنها از ساعاتی دیگر در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان لاتزیو خواهند بود و به طور قطع انگیزه‌های فراوانی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود خواهند داشت.

 

 

1575668

 

 

‏کارل هاینس رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ، پیش از بازی امشب بایرن مونیخ مقابل لاتزیو به اسکای اسپورتس  گفت: " من کسی هستم که همیشه مثبت فکر می‌کنم. آنقدر خوش شانس بوده ام که سال 2020 را تجربه کردم که در همه مسابقات قهرمان شدیم. یک هفته پیش ما قهرمان جهان شدیم بنابراین من از این لحظه لذت می برم.  من در فوتبال به عنوان بازیکن و اکنون در قامت مدیر حرفه خوبی داشتم و امیدوارم که این فصل ادامه یابد."

 

رومنیگه بخشی از زمان بازی خود را در باشگاه اینتر پشت سر گذاشت بنابراین از پیروزی این تیم در دربی دلامادونینا ابراز خوشحالی کرده و می‌گوید: "من دربی میلان را تماشا کردم و نتیجه را بسیار دوست داشتم. من به دوست خود، جوزپ ماروتا، تبریک گفتم.  خوشحالم که بعد از سالها رنج، اکنون اینتر یک لحظه شاد را تجربه می کند.  آنها مدعی بزرگ اسکودتو هستند و من واقعاً با تمام وجود آرزو می کنم که فاتح آن شوند زیرا هواداران شایسته اش هستند."

 

 

1575075

دیدگاه‌ها