کد خبر : 1739603 | 05 اسفند 1399 ساعت 22:27 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر لاتزیو از کلوزه؛پیراهن شماره ۱۱ در المپیکو(عکس)

باشگاه لاتزیو پیش از آغاز بازی امروز برابر بایرن مونیخ با قرار دادن پیراهن میرسلاو کلوزه در کنار زمین از ستاره سابق خود و مربی کنونی بایرن مونیخ تقدیر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعتی دیگر لاتزیو در دیداری حساس از سری مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکو رم میزبان مدافع عنوان قهرمانی یعنی بایرن مونیخ خواهد بود؛ دیداری که قطعاً یک چالش بسیار دشوار و البته جذاب برای شاگردان سیمونه اینزاگی محسوب خواهد شد.

 

به جز حساسیت های معمول دیدار امشب، این مسابقه از یک لحاظ دیگر رقابتی بسیار جذاب به شمار می آید چراکه میروسلاو کلوزه در قامت مربی بایرن مونیخ و دستیار هانسی فلیک در مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد. کلوزه بین سال های 2011 تا 2016 به مدت پنج سال در باشگاه ایتالیایی توپ زد و گل‌های حساس او باعث شد که آقای گل سابق جام جهانی به یک فرد محبوب در لاتزیو تبدیل شود.

 

در همین ارتباط باشگاه لاتزیو پیش از آغاز بازی امشب برابر بایرن‌مونیخ دست به اقدام جالبی زده و با قرار دادن پیراهن شماره 11 میروسلاو کلوزه که تا همین چند سال پیش با آن به میدان می‌رفت از این ستاره سابق خود تمجید کرده است.

 

 

1575691

 

1575692

دیدگاه‌ها