کد خبر : 1739611 | 05 اسفند 1399 ساعت 22:53 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از هدف اول چلسی در تابستان 2021

به نظر می‌رسد هدف اول نقل و انتقالاتی چلسی در تابستان ۲۰۲۱ جذب ارلینگ هالند در دورتموند خواهد بود.

رونمایی از هدف اول چلسی در تابستان 2021

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه با توجه به نمایش های خوب ارلینگ هالند در سالزبورگ اتریش قابل پیش بینی بود که او دارای آینده ای درخشان باشد اما کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که ستاره نروژی بعد از انتقال به دورتموند تا این حد فوق العاده عمل کند و به یکی از بهترین ستاره‌های حال حاضر دنیای فوتبال تبدیل شود.

 

هالند طی ماه های اخیر نشان داده که از چه قابلیت های شگفت انگیزی برخوردار است و خیلی زود در عرض چند ماه به تاثیرگذارترین ستاره زنبورها تبدیل شد. ستاره نروژی درخشش خود را در فصل جاری بوندسلیگا نیز ادامه داده و تا به اینجای مسابقات در 17 مسابقه آمار شگفت انگیز 17 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

 

1575267

 

 

همین عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند باعث شده از حالا شایعات زیادی در رابطه با آینده این بازیکن شنیده شود. در روزهای اخیر گفته شد که این بازیکن یکی از اصلی ترین اهداف نقل و انتقالاتی رئال مادرید محسوب می‌شود و باشگاه اسپانیایی قصد دارد برای پروژه جدید خود علاوه بر کیلیان امباپه، او را هم به سانتیاگوبرنابئو بیاورد.

 

در همین ارتباط توتومرکاتو مدعی شده که چلسی نیز به صورت جدی شرایط جذب ارلینگ هالند را بررسی می‌کند و در واقع رومن آبراموویچ، مالک متمول روسی این باشگاه، جذب او را هدف اصلی خود در نقل و انتقالات 2021 قرار داده و به توماس توخل قول داده که ستاره نروژی را به استمفوردبریج بیاورد.

دیدگاه‌ها