کد خبر : 1739641 | 06 اسفند 1399 ساعت 09:10 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ 2؛ شهرداری همدان صدرنشین شد

هفته دهم رقابت های لیگ 2 با برگزاری چند دیدار از گروه اول و دوم پیگیری شد.

لیگ 2؛ شهرداری همدان صدرنشین شد 

به گزارش "ورزش سه"، این بازی ها در دو گروه 14 تیمی در حال پیگیری است و در نهایت تیم های اول هر گروه به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. 

 

در گروه الف و در یکی از مهمترین بازی ها جدال دو تیم ویستا توربین و سپیدرود رشت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت. سپیدرود فصل گذشته یکی از تیم های حاضر در لیگ یک بوده و برای صعود به دسته اول تلاش می کند و ویستا توربین هم در تلاش است با هدایت فرشاد پیوس که تاکنون تیم های متعددی را به لیگ یک رهنمون کرده به این موقعیت دست پیدا کند. یکی از تیم هایی که اتفاقا فرشاد پیوس آنرا به لیگ یک آورده بود سپیدورد رشت بود. در حال حاضر ویستا توربین برای صعود به لیگ یک شرایط به مراتب بهتری دارد هر چند تا پایان بازی ها زمان زیادی باقی مانده است و تیم گیلانی هم در ادامه مسیر می تواند با ارایه بازی های خوب در برابر حریفان در قامت تیم مدعی ظاهر شود. 

 

حضور شهرداری همدان در صدر جدول گروه الف در نوع خود جالب است. این تیم در خانه تیم ملی حفاری اهواز به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد و با 19 امتیاز به صدر جدول رفت. البته برای تدوام صدرنشینی باید منتظر بازی معوقه امید گناوه و هم چنین علم و ادب تبریز باشد. در این گروه علاوه بر شهرداری همدان – امید گناوه و علم و ادب تبریز و هم چنین تیم ویستا توربین تیم ملی حفاری اهواز هم در قامت مدعی ظاهر شده است و نتیجه ای که تیم شهرداری همدان در خانه این تیم به دست آورده است یک نتیجه خوب محسوب می شود. حضور تیم شهرداری همدان در صدر جدول گروه الف موجب خوشحالی مردم فوتبالدوست همدان شده است. در صورت صعود این تیم به لیگ یک عملکرد شهرداری همدان قابل تحسین خواهد بود چرا که این صعود به زحمت به دست خواهد آمد و امتیازی نیست که به فوتبال شهر همدان هبه شده باشد. 

 

در گروه دوم تیم مس شهر بابک برای اینکه از صعود عقب نماند حریف خود اترک بجنورد را دو بر یک شکست داد و 19 امتیازی شد و به فاصله دو امتیازی نفت امیدیه رسید که در صدر جدول قرار دارد. علاوه بر این دو تیم تیم های نیروی زمینی و شاهین بندر عامری هم در گروه ب برای صعود به لیگ یک تلاش می کنند. 

 

نگاهی خواهیم داشت به دیدارهای انجام شده در هفته دهم در دو گروه و هم چنین جدول بازی ها: 

 

گروه اول 
* ویستا توربین تهران صفر - سپیدرود رشت صفر 
*نفت و گاز گچساران یک - اسپاد تهران یک
*شهرداری بندرعباس ۲ - محتشم تبریز صفر
*ملی حفاری اهواز صفر - شهرداری همدان صفر

 

1575755

 

گروه دوم
*شهدا بابلسر یک - شمس آذر قزوین یک
*مس شهربابک ۲ - اترک بجنورد صفر
*شاهین بندرعامری صفر - عقاب تهران صفر

 

1575754

دیدگاه‌ها