کد خبر : 1739658 | 06 اسفند 1399 ساعت 10:57 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

په‌په رینا:

مقابل بهترین تیم دنیا نباید چنین اشتباهاتی بکنید

په‌په رینا، دروازه بان لاتزیو، معتقد است که این تیم خود مقصر اصلی شکست خانگی 4-1 برابر بایرن مونیخ است و نداشتن تجربه در چمپیونزلیگ به خوبی در بازی شب گذشته خود را نشان داد.

مقابل بهترین تیم دنیا نباید چنین اشتباهاتی بکنید

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته لاتزیو برابر بایرن مونیخ، اوضاع از همان ابتدا و از دقیقه 9 بازی که پاس به عقب اشتباه وحشتناک مدافع لاتزیو گل اول بازی را به لواندوفسکی هدیه داد، برای تیم میزبان به هم ریخت.

 

اشتباهات بعدی لاتزیو منجر به جلو افتادن 4-0 بایرن مونیخ شد هر چند  بالاخره خواکین کوره آ توانست یک گل برای یاران رینا به ثمر رسانده و بازی را 4-1 کند. البته وقتی بازی هنوز 1-0 بود، بازیکنان لاتزیو روی یک صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند که این موضوع توسط داور رد شد.

 

1575789

 

په‌په رینا گفت: "آنها خیلی خوب پرس کردند و ما اشتباهاتی در پاسکاری و جاگیری خود برای بیرون آمدن از پرسینگ بایرن داشتیم. وقتی در این سطح چنین اشتباهاتی را مرتکب شوی، قطعا مجازات خواهی شد.

 

باید این بازی را پشت سر گذاشته و فراموش کنیم چرا که فرمی که در هفته های اخیر داشته ایم به این معنا است که وظیفه ما این است که بلافاصله دوباره اوضاع را سامان دهیم.

 

لاتزیو باشگاهی است که سالها نتوانسته بود خود را به مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ برساند، بازیکنانی داشتیم که تنها چند بازی معدود در چمپیونزلیگ انجام داده بودند.

وقتی برابر بهترین تیم دنیا دچار اشتباه می شوید خب معلوم است که به دردسر خواهید افتاد و عواقبش را می بینید.

 

1575790

 

وقتی رویکردی اشتباه به چنین بازی دارید، قطعا بهایش را خواهید پرداخت. عطشی که به پیروزی دارید ممکن است باعث شود خودتان به پای خودتان شلیک کنید و لاتزیو تیمی نیست که عادت به برگرداندن نتیجه بازی در چنین مسابقه هایی یا حتی بازی با چنان شدت و حدتی داشته باشد. شاید این واقعا در حال حاضر برای ما زیادی بود."

دیدگاه‌ها