کد خبر : 1739662 | 06 اسفند 1399 ساعت 11:13 | 26.8K بازدید | 3 دیدگاه

پاشازاده سرمربی ماشین‌سازی شد

سرمربی جدید ماشین‌سازی تبریز پس از تعیین تکلیف مدیریت این باشگاه مشخص شد.

پاشازاده سرمربی ماشین‌سازی شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده که اخیرا هدایت تیم دسته دومی پاس همدان را برعهده داشت و البته از همکاری با این تیم استعفاء داده بود، رسما به‌عنوان سرمربی ماشین‌سازی تبریز انتخاب شد.

 

مدافع سابق استقلال که سال گذشته نیز همراه با شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر مربیگری کرده بود، پس از نیم‌فصل دوری دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگشت و هدایت تیم ماشین‌سازی تبریز را برعهده گرفت.

 

ماشین‌سازی که در نیم‌فصل اول نتایج ضعیفی داشت و تنها ۸ امتیاز در ۱۵ مسابقه به دست آورد، امیدوار است با حضور پاشازاده شرایط بهتری پیدا کند و از قعر جدول بالا برود و در لیگ برتر بماند.

 

سبزپوشان فوتبال تبریزی فصل را با وحید بیاتلو آغاز کردند ولی پس از آن با سعید اخباری به‌عنوان سرمربی ادامه همکاری دادند تا اینکه این مربی در پایان نیم‌فصل از سمت خود استعفاء داد تا امروز مهدی پاشازاده به‌عنوان جانشین وی انتخاب شود.

 

پاشازاده سابقه سرمربیگری در تیم‌هایی مثل آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، بادران تهران، سرخ‌پوشان پاکدشت، شهرداری ماهشهر، سپیدرود رشت، شاهین شهرداری بوشهر و پاس همدان را دارد و امید زیادی دارد تا ماشین‌سازی را از بحران و قعر جدول نجات بدهد.

 

همچنین محمد نیک‌سیرت، مهاجم پیشین استقلال و دستیار مهدی پاشازاده در تیم‌های اخیر او نیز قراردادش با ماشین‌سازی را امضاء کرد تا در کادر فنی این تیم برای ادامه فصل حضور داشته باشد.

 

1575796

 

کاظم محمودی نیز با نظر باشگاه ماشین‌سازی به‌عنوان مدیر جدید تیم فوتبال معرفی شد تا با این انتصاب، تمام اعضای مدیریتی و کادر فنی ماشین‌سازی دستخوش تغییر شود.

 

1575795

دیدگاه‌ها