کد خبر : 1739696 | 06 اسفند 1399 ساعت 13:45 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

جدایی کاپیتان مشهدی‌ها رسمی شد؛

اکبر صادقی، خرید بعدی نساجی در بازار زمستانی

هافبک دفاعی شهر خودرو خراسان با جدایی رسمی از جمع شاگردان مهدی رحمتی به دنبال انتخاب تیم جدید خود برای ادامه لیگ بیستم است.

اکبر صادقی، خرید بعدی نساجی در بازار زمستانی

به گزارش "ورزش سه" طی چند روز گذشته اکبر صادقی کاپیتان شهر خودرویی‌ها که به دنبال فسخ قرارداد خود پس از چهار سال همکاری با مشهدی‌ها بود، به دلیل شرط پرداخت رضایت‌نامه در تمرینات این تیم شرکت می‌کرد اما او روز گذشته و در اولین جلسه تمرینی آماده‌سازی برای دیدار با ماشین‌سازی شرکت نکرد تا نشان بدهد به توافق نهایی برای جدا شدن از جمع شاگردان رحمتی رسیده و می‌خواهد نیم‌فصل دوم لیگ بیستم را در تیمی دیگر بگذراند.

در حالی‌که از مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به عنوان مقاصد احتمالی صادقی نامبرده شده بود اما او در حال مذاکره با مدیران باشگاه نساجی است و اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، صادقی ادامه فوتبال خود را در لیگ بیستم زیرنظر مجید جلالی ادامه خواهد داد؛ آن‌هم در شرایطی که در کمربند میانی زمین نساجی بازیکنانی چون روزبه شاه‌علیدوست و امیرحسین موسی‌زاده را از دست داده بود.

 

پیش از جدایی اکبر صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی و سعید جلالی‌راد هم از جمع عنابی‌پوشان مشهدی جدا شده بودند؛ باشگاه نساجی هم پیش از توافق با صادقی در نقل و انتقالات زمستانی با رضا دهقانی و مرتضی آقاخان در کنار سعید جلالی‌راد به توافق رسیده بود.

 

دیدگاه‌ها