کد خبر : 1739701 | 06 اسفند 1399 ساعت 14:09 | 26.4K بازدید | 1 دیدگاه

پس از گلزنی در چمپیونزلیگ؛

ستاره بایرن تیم ملی آلمان را به انگلیس ترجیح داد

جمال موسیالا، ستاره 17 ساله بایرن مونیخ، پس از درخشش در چمپیونزلیگ در بازی شب گذشته این تیم برابر لاتزیو، اکنون از تصمیمش برای پوشیدن پیراهن تیم ملی آلمان پرده برداشت.

ستاره بایرن تیم ملی آلمان را به انگلیس ترجیح داد

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا با گلزنی برابر رم تبدیل به جوان ترین بازیکن انگلیسی شد که در چمپیونزلیگ گل زده است. همچنین او جوان ترین بازیکنی است که برای باشگاه های آلمانی موفق به گلزنی در این رقابت ها شده است.

 

1575861

 

موسیالا که می تواند در رده ملی برای هر دو کشور انگلیس و آلمان بازی کند، اکنون فاش ساخته که بیشتر تمایل دارد برای تیم ملی آلمان به میدان برود.

 

گمانه زنی ها راجع به پیراهن ملی که موسیالا در آینده انتخاب خواهد کرد پس از درخشش او در پیروزی 4-1 شب گذشته بایرن برابر لاتزیو به شدت افزایش یافت.

 

ستاره 17 ساله بایرن مونیخ پس از اینکه گل دوم این تیم را به تور دروازه لاتزیو دوخت، بالاخره اعلام کرد که برای تیم ملی آلمان به میدان خواهد رفت و اضافه کرد که مطمئن نبوده اگر تیم ملی انگلیس را انتخاب کند، فرصت بازی مداوم به او خواهد رسید.

 

1575860

 

موسیالا گفت: "من خیلی به این پرسش فکر کردم. بهترین تصمیم برای آینده من چیست؟ کجا شانس بیشتری برای بازی دارم؟

در پایان من به حرف دلم گوش دادم که مدت ها بود می گفت بازی کردن برای آلمان، سرزمینی که در آن به دنیا آمده ام، تصمیم درست است. با این وجود این تصمیم آسانی برای من نبود."

دیدگاه‌ها