کد خبر : 1739703 | 06 اسفند 1399 ساعت 14:16 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

فرعباسی: همه چیز را به تراکتوری ها سپردم

دروازه بان تراکتور که این فصل علی رغم آمادگی بالایش آنقدری که باید فرصت بازی پیدا نکرد با یک پیشنهاد جدید از تیم پیکان مواجه شده است ، او در این باره به ما توضیحاتی می دهد.

فرعباسی: همه چیز را به تراکتوری ها سپردم

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان ۲۳  ساله تراکتور  که امسال  از نفت مسجدسلیمان راهی تراکتور شد گویا از پیکان پیشنهاد دارد حبیب فر عباسی در این باره  به خبرنگار ما گفت: بله من از تیم پیکان پیشنهاد دارم، این تیم و  آقای تارتار به من لطف دارند ولی من تابع تصمیمات باشگاه تراکتور هستم. به هر حال نیم  فصل اول را در کنار مردم خوب تبریز گذراندم و بسیار هم تجربه خوبی بود.  من سعی داشتم به بهترین شکل در اختیار تیم پر هوادار تراکتور باشم و در همان دو بازی هم که به میدان رفتم سعی کردم عملکرد خوبی از خودم به جا بگذارم که در یکی از بازی‌ها با بدشانسی مواجه شدم و اگر آن پنالتی که پنالتی هم نبود تبدیل به گل نمی‌شد شاید الان شرمنده هواداران نبودم اما من تمام تلاشم را انجام می‌دهم و باقی مسائل را به باشگاه و کادر فنی سپردم.


او در همین باره ادامه داد: در هر  حال من تصمیم گیری در مورد ماندن یا رفتنم را به دست تراکتوری‌ها سپرده ام  و آنها هم خواستار  این هستند که من در این تیم بمانم. امیدوارم که در ادامه راه اتفاقاتی به نفع هر دو طرف رقم بخورد. چه در این تیم باشم چه نه هیچ وقت محبت طرفداران تراکتور به خودم را فراموش نخواهم کرد.


دروازه‌بان جوان تراکتور در مورد سرمربیگری رسول خطیبی در این تیم که به تازگی اتفاق افتاده نظرش را اینگونه بیان کرد: شخصا با  آقای خطیبی کار نکردم اما تعریفش را زیاد شنیده‌ام.  کارنامه ایشان کاملا مشخص است و نیازی به تعریف من ندارد. او متعلق به مردم تبریز است و دوباره به  خانه اش  بازگشته. در این چند روزی که زیر نظر او کار کردم تجربه‌های جدیدی به من اضافه شد و این که امیدوارم آقای خطیبی در  تراکتور هم همانند تیم‌های دیگری که هدایتشان را در دست داشته موفق شود.


فرعباسی که باید در اولین بازی نیم‌فصل دوم مقابل تیم سابقش نفت مسجدسلیمان قرار بگیرد در این خصوص افزود: هیچ وقت خاطرات خوشی که با نفت مسجدسلیمان داشتم را فراموش نمی کنم. در هر  حال من بخشی از فوتبالم را مدیون این تیم هستنم و برای هواداران مسجدسلیمان احترام زیادی قائل هستم. تنها دلخوشی مردمان آن شهر  فوتبال است اما با توجه به حرفه ای بودن فوتبال باید بگویم که در حال حاضر و تا الان که با شما صحبت می‌کنم بازیکن تراکتور هستم و به خاطر تعهد به این تیم دعا می کنم که با پیروزی این دیدار را پشت‌سر بگذاریم. اولین بازی ها همیشه از اهمیت زیادی برای بالا رفتن روحیه تیمی برخوردار است و من می‌دانم که بهترین اتفاقات در ادامه راه برای تراکتور می افتد.

دیدگاه‌ها