کد خبر : 1739707 | 06 اسفند 1399 ساعت 14:41 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرزندانی که راه پدرشان را رفته اند

امیر عابدزاده کنار اتینه اتوئو و ریوالدینیو (عکس)

یک صفحه اینستاگرامی اقدام به انتشار تصاویر پدر و پسران دنیای فوتبال کرده که نام عابدزاده نیز در این میان دیده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از فوتبالدوستان در اقصی نقاط جهان معتقد هستند که فرزندان بازیکنان بزرگ و مطرح دنیای فوتبال، هیچ گاه نتوانسته اند راه پدران نامدار خود را ادامه داده و به سطح آن برسند که البته در این مان استثنا زیادی نیز دیده می شود.


صفحه اینستاگرامی PRO FUTURE STARS در یکی از پست های خود اقدام به انتشار تصاویری از بازیکنانی کرده که پدران آنها روزگاری یکی از بازیکنان مطرح در زمان خود بودند که در این میان عکسی از امیر عابدزاده در کنار پدرش احمدرضا عابدزاده دیده می شود.

 

1575872

 


امیر عابدزاده که فوتبال حرفه ای خود را از باشگاه لس آنجلس بلوز آغاز کرد، در ایران و باشگاه های پرسپولیس و راه آهن نیز حضور داشت و سپس راهی لیگ پرتغال شد. او اکنون سنگربان شماره یک ماریتیمو است هر چند که عابدزاده یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده ولی این باشگاه اکنون وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد.

 

 

1575873


در این لیست، اسامی بازیکنان دیگری همچون اتینه اتوئو فرزند ساموئل اتوئو دیده می شود. اتینه 18 ساله عضو تیم اوویدو در اسپانیاست و 4 روز پیش نخستین بازی خود برای تیم ملی زیر 20 ساله های کامرون را انجام داد و موفق شد در این بازی مقابل موزامبیک، 2 گل به ثمر برساند.

 

1575874

 


مارکوس آلونسو هافبک چلسی که هم نام پدرش است، دیگر بازیکن این لیست است. پدر آلونسو که سابقه بازی در تمامی رده های تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد، 124 بار برای بارسلونا به میدان رفته است. ریوالدینهو فرزند ریوالدو ستاره تیم ملی برزیل، شزنی سنگربان یوونتوس و فرزند ماسیج شزنی دروازه بان ویسلاکراکو لهستان به همراه رافینیا و تیاگو آلکانترا فرزندان مازینهو ستاره برزیلی سابق سلتاویگو و والنسیا دیگر بازیکنان معرفی شده هستند که جا پای پدران خود گذاشته اند.

 

 

1575875

 

1575876

دیدگاه‌ها