کد خبر : 1739712 | 06 اسفند 1399 ساعت 14:18 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بینی خامس رودریگز از بازی امشب آتالانتا-رئال

خامس رودریگز ستاره سابق رئال و حال حاضر اورتون از جمله کسانی است که معتقد است رئال با وجود غایبان زیادی که دارد تیمی از پیش باخته برابر آتالانتا نیست.

پیش بینی خامس رودریگز از بازی امشب آتالانتا-رئال

به گزار ش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین آتالانتا به مصاف این تیم شگفتی ساز ایتالیایی خواهد رفت. آبی و مشکی های شهر برگامو در برابر تاریخ رئال مادرید چیزی برای عرضه ندارند ولی در دو سال گذشته ثابت کرده اند که برابر تیم های بزرگ دست و پا بسته نیستند و قادر به خلق شگفتی اند.

آتالانتا فصل گذشته تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز صعود کرد ولی پشت سد پی اس جی ماند و امسال در یک هشتم نهایی، پرافتخارترین تیم اروپا یعنی رئال را پیش رو دارد.

 

 

1575636

 

 

رئال برای بازی امشب 9 بازیکن خود را در اختیار ندارد و خیلی ها معتقدند آتالانتای هجومی، شانس بالاتری برای کسب پیروزی دارد اما خامس رودریگز مخالف این عقیده است.

ستاره کلمبیایی که دوران زاپاتا و لوئیس موریل دو هموطنش برای آتالانتا بازی می کنند، در توئیچ و هنگام بازی آنلاین وارزون، در مورد بازی امشب گفت:« رئال غایبان زیادی دارد ولی در لیگ قهرمانان به تیمی دیگر تبدیل می شود. مهم نیست چند غایب دارد، رئال در لیگ قهرمانان همیشه تیمی بزرگ و باشکوه است و نباید تحت هیچ شرایطی دست کم گرفته شود. اگر آتالانتا به پیروزی خود اطمینان دارد، سخت در اشتباه است.

موریل و زاپاتا در اوج هستند و قطعا بازی بسیار دشواری برای دو تیم خواهد شد و البته جذاب برای دوست داران فوتبال. ببینیم بازی چطور پیش خواهد رفت.»

 

 

1434117

 

دیدگاه‌ها