کد خبر : 1739713 | 06 اسفند 1399 ساعت 15:12 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت به اتحاد و دفاع تیمی

سخنرانی پر حرارت زیدان؛ زیزو به بازیکنانش چه گفت؟

زین الدین زیدان پیش از شروع تمرین شب گذشته رئال برای بازیکنانش دقایقی صحبت کرد.

سخنرانی پر حرارت زیدان؛ زیزو به بازیکنانش چه گفت؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در ورزشگاه آتالانتا بازی دشواری را پیش رو دارد. این بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است و رئالی ها که 9 بازیکن خود را در اختیار ندارند، باید به مصاف تیم هجومی و بسیار خوب آتالانتا بروند.

کاروان رئال روز گذشته به شهر برگامو رسید و شب گذشته اولین تمرین خود را در ورزشگاه محل بازی انجام داد. 

زین الدین زیدان که تیمش پس از 4 برد متوالی در لالیگا و با وجود غیبت ستاره های بزرگش روندی صعودی را طی می کند، پیش از شروع تمرین، بازیکنان را وسط زمین گرد هم جمع کرد و دقایقی کوتاه برای شان صحبت کرد. بیشتر حرف های او توسط میکروفن های کنار زمین به ثبت رسید و قابل شنیدن بود.

 

 

1575878

 

1575880

 

 

زیزو که پرحرارت و مصمم صحبت می کرد، رو به بازیکنان گفت:« در زمین حریفی بازی داریم که این اواخر بسیار خوب نتیجه گرفته ولی ما به اندازه کافی قدرتمند و باکیفیت هستیم که بتوانیم شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم.

 

 

1575881

 

1575879

 

 

باید مثل همیشه جدی بازی کنیم؛ همین. نگاه مان به بازی باید مثبت باشد و از الان به بازی برگشت فکر نکنیم. بازی ما فرداست و این تنها چیزی است که باید به آن فکر کنید. در چند بازی گذشته خوب کار کرده ایم و مثل یک تیم منسجم و متحد بوده ایم. فردا مهمتر از هر چیزی خوب دفاع کردن است. خیلی مهم است که خوب دفاع کنیم و مثل یک تیم باشیم چون قطعا در طول بازی شانس های گلزنی خواهیم داشت و می توانیم گل بزنیم.»

دیدگاه‌ها