کد خبر : 1739727 | 06 اسفند 1399 ساعت 14:07 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوشبینی ستاره سنگالی

لیگ برتر تمام شد؛ لیورپول قهرمان اروپا می شود

سادیو مانه قهرمانی لیورپول در انگلیس را غیرممکن می داند ولی برای موفقیت در لیگ قهرمانان خوشبین است. قرمزها با شکست لایپزیش در یک قدمی دور یک چهارم نهایی هستند.

لیگ برتر تمام شد؛ لیورپول قهرمان اروپا می شود

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه که فصل گذشته با 18 گلی که در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند، کمک شایانی به لیورپول کرد تا این تیم برای اولین بار در 30 سال گذشته به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برسد، معتقد است تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ این فصل دیگری شانسی برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش ندارد و آنها هدف دیگری را دنبال می‌کنند.

 

 

1557453

 

 

سادیو مانه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ESPN گفت:« پیش از پایان فصل فکر می‌کنم نه‌تنها من، بلکه تک‌تک اعضای تیم اهدافی دارند. در مورد باشگاه هم این موضوع صدق می‌کند. هدف ما از ابتدای فصل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و البته لیگ برتر انگلیس و دیگر جام‌های حذفی بود، اما حالا می‌توانم بگویم که لیگ برتر برای ما تمام شده و قهرمانی در آن خیلی دور از دسترس شده است.»

 

لیورپول که در تمامی چهار بازی اخیر لیگ برتری‌اش تن به شکست داده، در حال حاضر با 40 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و با منچسترسیتی صدرنشین 19 امتیاز اختلاف دارد.

 

 

1536340

 

 

مهاجم سنگالی افزود:« ما همیشه خودمان را باور داریم و هیچگاه تسلیم نمی‌شویم و نمی‌خواهیم دست از تلاش بکشیم، اما منچسترسیتی تیم خوبی است و در حال حاضر در اوج قرار دارد. در حال حاضر هدف اصلی‌مان پایان بردن لیگ در جمع چهار تیم برتر است، اما هدف اصلی‌ترمان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است، هرچندکار آسانی در پیش نداریم.

 ما در لیگ قهرمانان با بهترین تیم‌های اروپا روبه‌رو می‌شویم، اما اینجا هستیم تا بهترین‌های جهان را شکست دهیم. هر کاری هم که لازم باشد برای پیشروی در لیگ قهرمانان و فتح این جام انجام خواهیم داد.»

دیدگاه‌ها