کد خبر : 1739728 | 06 اسفند 1399 ساعت 16:41 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

بی سابقه از سال 2005

رئال تنها بازمانده؛ اسپانیا در آستانه آبروریزی بزرگ

پس از نتایج بد بارسا، اتلتیکو و سویا در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که هر سه در بازی خانگی خود مغلوب شدند، اکنون چشم امید اسپانیا به رئال است.

رئال تنها بازمانده؛ اسپانیا در آستانه آبروریزی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، با شکست‌های خانگی بارسلونا، سویا، اتلتیکومادرید در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شرایط صعود این سه تیم سخت شده و شاید تنها رئال مادرید ب‌تواند ناجی فوتبال اسپانیا شود.

 

 

1573463

 

 

در واقع حکمرانی اسپانیا در هفت سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا که با فتح پنج جام همراه شد، به خطر افتاده است. در دو فصل اخیر تیم‌های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی و فرانسوی از رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید، سویا و یا والنسیا عبور کردند. این افت با نتیجه بد بارسا(شکست 1-4 خانگی از پی اس جی) شروع شد و با سویا (شکست 2-3 خانگی از دورتموند) و اتلتیکو (شکست خانگی 0-1 از چلسی) در یک هشتم نهایی تکمیل شد.

 

 

1575727

 

 

اگر رئال مادرید هم امشب برابر آتالانتا بد نتیجه بگیرد و شرایطش برای صعود در بازی برگشت پیچیده می‌شود؛ شاید در نهایت برای نخستین بار از فصل 05-2004 (بدترین عملکرد اسپانیای ها در لیگ قهرمانان) هیچ یک از چهار تیم اسپانیایی از مرحله یک هشتم عبور نکنند.

 

 

1573815

 

 

در آن فصل لیورپول، میلان، آیندهوون و چلسی در نیمه نهایی حضور داشتند و رئال مادرید و بارسلونا فراتر از یک هشتم نهایی نرفتند. والنسیا و دپورتیوو لاکرونیا حتی نتوانستند از مرحله گروهی صعود کنند. 

رئال در دو بازی رفت و برگشت به یوونتوس باخت و بارسا هم برابر چلسی ژوزه مورینیو راه به جایی نبرد و در یک هشتم نهایی کنار رفت.

دیدگاه‌ها