کد خبر : 1739738 | 06 اسفند 1399 ساعت 17:19 | 38.2K بازدید | 1 دیدگاه

پاداش بابت اعلام پنالتی پس از سوت پایان بازی

داوری که پس از سوت پایان بازی، یک ضربه پنالتی اعلام کرده بود، از سوی اتحادیه فوتبال مصر پاداش شجاعت دریافت کرد.

پاداش بابت اعلام پنالتی پس از سوت پایان بازی

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر مصر شاهد یک اتفاق جالب توجه بود. در دیدار تیم های سموحه و المصری که با نتیجه تساوی یک – یک در جریان بود، پس از اینکه کرنر ارسالی بازیکنان المصری به روی دروازه توسط مدافعین سموحه دور شد، احمد العدوی داور دیدار در سوت خود دمید و پایان بازی را اعلام کرد.


در این میان اعتراض شدید بازیکنان المصری به داور دیدار باعث شد تا او به کمک هایش در اتاق VAR اعلام کند صحنه مورد بحث را مورد بررسی قرار دهند. احمد العدوی داور مسابقه افرادی که وارد زمین شده بودند را بیرون کرد و سپس خودش برای بررسی صحنه به کنار زمین رفت و مشخص شد توپ درون محوطه جریمه به دست یکی از مدافعین سموحه برخورد کرده و داور دیدار با وجود اینکه سوت پایان بازی را به صدا درآورده بود، بازیکنان دو تیم را به زمین برگرداند و یک ضربه پنالتی به سود المصری اعلام کرد.


تصمیم جنجالی احمد العدوی با اعتراض شدید کاردفنی سموحه مواجه شد ولی او در تصمیم خود مصمم بود و یک پنالتی را به المصری داد. احمد رفعت هافبک 27 ساله المصری پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت ولی الهانی سلیمان سنگربان سموحه با واکنشی دیدنی این ضربه پنالتی را مهار کرد و مانع از شکست تیمش پس از سوت پایان بازی شد!


علیرغم حمله به تصمیم داور، اتحادیه فوتبال مصر مشتاق بود پاداش خود را به تیم داوری این دیدار به دلیل شجاعت در اعمال قانون اختصاص دهد. فدراسیون مصر در بیانیه ای در صفحه رسمی خود در فیس بوک نوشته است که رئیس اتحادیه فوتبال مصر با درخواست کمیته داوران برای پاداش دادن احمد العدوی داور این دیدار به همراه تیم داوری VAR موافقت کرده است.

 

1575910

 

1575913

 

1575911

 

1575912

 

دیدگاه‌ها