کد خبر : 1739744 | 06 اسفند 1399 ساعت 17:34 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی: جدایی ستاره‌ها ضربه بزرگی به نفت آبادان است

مدافع باتجربه نفت آبادان که در نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی از خود در ترکیب این تیم به جا گذاشت، نگران جدایی ستاره‌های این تیم با توجه به مشکلات مالی طلایی‌پوشان است.

طیبی: جدایی ستاره‌ها ضربه بزرگی به نفت آبادان است

به گزارش "ورزش سه"، محمد طیبی، مدافع میانی باتجربه صنعت نفت آبادان که در نیم فصل زننده یکی از گل‌های حساس این تیم مقابل استقلال نیز بود، درباره شرایط طلایی‌پوشان می‌گوید: خدا را شکر علیرغم مشکلاتی که تیم در اول فصل و همچنین در ادامه مسابقات داشت موفق شدیم نتایج خوبی بگیرم و اگر در ‌اواخر نیم فصل کمی شرایط بهتر بود و می‌توانستیم در بازی‌ها آخر خود به پیروزی برسیم حتی می‌توانستیم قهرمان نیم فصل شویم.

 

مدافع صنعت نفت در خصوص مشکلات این تیم گفت: در ابتدای فصل کسی فکر نمی‌کرد که ما بتوانیم در بین مدعیان لیگ باشیم. ما دیرتر از همه تمرینات را آغاز کردیم و پنجره ما بسته بود اما با تلاش کادرفنی و بازیکنان موفق شدیم نتایج خوبی را کسب کنیم. نمی‌دانم چرا این مشکلات همیشه برای صنعت نفت پیش می‌آید. این تیم همه چیز مردم آبادان است. از مسئولین و نمایندگان این شهر در مجلس تقاضا دارم به کمک صنعت بیایند و به داد این تیم برسند.

 

وی در ادامه گفت: همه تیم‌ها با توجه به وضعیتی که در جدول دارند به دنبال تقویت خود هستند تا بتوانند وضعیت خود را بهتر کنند و بهبود ببخشند اما متاسفانه صنعت نفت هنوز وضعیت مشخصی ندارد. هر روز وعده‌های در خصوص حمایت از تیم داده می‌شود که تا کنون محقق نشده و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات رفع شود تا نتایج خوب خود را تکرار کنیم.

 

طیبی در خصوص اینکه آیا پیشنهادی در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر دارد یا خیر گفت: به هر حال با توجه به نتایج قابل قبولی که در نیم فصل اول گرفته‌ایم بچه های تیم من جمله خود من پیشنهاداتی داریم. اما ما بازیکن صنعت نفت هستیم و با این تیم قرارداد داریم و آینده این تیم و خوشحالی و خوشنودی هواداران در اولویت ما قرار دارد. امیدوارم این مساله در ذهن مسوولان استانی نیز باشد و آنها نیز در تلاش باشند با حل مشکلات و حمایت لازم، کار را برای موفقیت تیم در ادامه فصل به خوبی دنبال کنیم.

 

مدافع باتجربه نفت آبادان درباره احتمال جدایی برخی از بازیکنان این تیم و فروش آنها توسط باشگاه با توجه به مشکلات مالی گفت: من به شخصه خودم از روی هواداران نفت آبادان خجالت می‌کشم. وقتی آنها را در خیابان می‌بینم که با چه نگرانی بزرگی آینده تیم را دنبال می‌کنند، بیشتر احساس مسوولیت می‌کنم. امیدوارم کار به آنجا نکشد که باشگاه مجبور شود رضایتنامه بعضی از بازیکنان تاثیرگذار تیم را صادر کنند. صنعت نفت واقعا همه چیز هواداران آبادانی است و مقدس‌ترین اسم برای آنها محسوب می‌شود. نگذارید با اتفاقات نگران کننده، دل هواداران نفت بشکند و امیدوارم مسوولان هر چه زودتر به فکر حمایت از تیم باشند. جدایی هر کدام از بازیکنان نفت می‌تواند یک آسیب بزرگ و دور شدن از هدف تاریخی ما محسوب شود. آن هم در مقطعی که همه تیم‌ها به دنبال تقویت خود برای نیم فصل هستند.

 

دیدگاه‌ها